Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning stjålet i Aarhus !
  • #1   19. aug 2016 Nogle folk stjæler med arme og ben. De er fuldstændig ligeglade hvilket miljø og hvor de er henne.
    Der er ikke noget videoovervågning i deres kælder? Kunne være at man var heldig at få en nummerplade eller lign.

• Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
    #2   19. aug 2016 Niels, kan forstå du er noget træt af det - forståeligt nok, men det er noget underligt at du kaster dig ud i at generalisere, og så om en gruppe du for øvrigt selv er med i.. smiley

• #3   19. aug 2016 Det er virkelig ufatteligt, hvad folk stjæler i dag. Jeg har selv lige fået stjålet mine sidespejle og styrender. Skruet af med værktøj. Det er også sket i en parkeringskælder. Frygter lidt for min udstødning også!

Prøv at tage kontakt til dem der står for videoovervågningen i kælderen - hvis der er det selvfølgelig. Jeg venter på svar fra dem der står for ejendommen hvor mine spejle blev stjålet. Håber det er muligt at se noget ud fra videoen.

• #4   19. aug 2016 Hvis man er så debil, at man stjæler dele, så kunne man vel også finde på, at sælge dem i Den Blå Avis eller Gul og Gratis. Prøv at holde øje de steder også.

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #7   19. aug 2016 Jeg tror nærmere den er på vej til gellerup..

• #8   19. aug 2016 Polen og Gjellurup er også gode bud.

• #9   19. aug 2016 Jeg fik engang stjålet mine sideblink på bilen smiley

• #12   20. aug 2016 @Hans Henrik
    Hvad har det med den stjålne udstødning at gøre???

• #13   20. aug 2016 #11 mener måske at med lukkede grænser ville man gennem gøre alle kufferterne for stjålen spejl og udstødninger i lufthavnen og vej når man kontrollere folks pass?

• #14   22. aug 2016 Tja......
    Fik heldigvis hurtig sat en midlertidig udstødning på fredag eftermiddag hos Brdr. Sejr i Aarhus så jeg kunne kommer på tur her i weekenden.
    Da jeg kom hjem i aftes parkerede jeg i p-kælderen i Scandinavian Center som er nabo til Musikhuset.
    Her stod 2 motorcykler på MC-pladsen også uden udstødning!
    Så det kunne godt ligne noget bestillingsarbejde?
    Medmindre det er blevet moderne at køre uden udstødning?

• Benjamin S
    Benjamin S Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 3
    #15   27. aug 2016 Hejsa,
    Ja.. min var den ene af dem som stod i Scandinavian Centret, og de havde også taget blinklys! For h. Blinklys til 200 Kr.. og der var en dejlig ridse i kåben.. godt vejret er så dårligt!.. nit.
    Jeg tror jeg vil undersøge garage eller plads i aflåst pkælder ved Rema1000 på Frederiksgade
    /Benjamin

• #16   27. aug 2016 Er frisk på at dele en garage i nærheden!
    /Niels

• Benjamin S
    Benjamin S Tilmeldt:
    aug 2016

#17   27. aug 2016 Det bliver først efter vinterperioden, men ellers er jeg også klar!

• Benjamin S
    Benjamin S Tilmeldt:
    aug 2016

#18   3. maj 2017 Hej Niels - fandt du en garage ?? Jeg er nemlig på udkig i C

• #19   3. maj 2017 Nej har ikke lige fundet en i nærheden.

Kommentér på:
Udstødning stjålet i Aarhus !

Annonce