Tvivl omkring køb Tvivl omkring køb
Go' aften MCG
Jeg har fundet 2 motorcykler, de har mere eller mindre ens stats når man kigger på kilometer og årgang, men har dog lidt forskelle alligevel. Pris forskel er 5000, ikke meget - men nok til det skal overvejes.
motorcykel 1: 1 ejer - fuld service i juni, står helt original i en farve jeg godt kunne leve med, men ikke er den farve jeg vil have
motorcykel 2(den dyre af dem) 2 ejere - ok med farve, har ekstra udstyr i form af udstødning og blink og igen i den rigtige farve, den har dog lidt ridser hist og her.
Historien bag motorcykel 1 tiltaler mig, og jeg kan styre præcis hvilke ting der skal ske. I dette tilfælde ville det nok kun være anden udstødning. Cyklen er ikke nysynet, men står som et suttet bolschje og forventningen er den går igennem.
Cykel 2 har ikke en nær så god historie, men fin farve og det rigtige udstyr.
Hvad tænker I umiddelbart, alle meninger er velkomne!
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.671
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 247
Men held og lykke med det...
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.539
så jeg ville da hoppe på 1´eren.
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 112
Lav en "fordele/ulempe" liste over begge og vær ærlig overfor sælgerne om dit dilemma ---måske kan der rykkes lidt på prisen, eller køres til syn med MCen, så der kommer lidt flere plusser på den ene MC kontra den anden.
Held og lykke med købet.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
I 2000 købte jeg en fabriksny Peugeot 206 i vinrød metallic, det var eneste de havde i butikken og bildte mig selv ind den ikke var grim. Fra dag 3. hadede jeg farven, Gud helvede var den ækel.
Ville være en skam købe en cykel i original bemaling for efterfølgende at male den om bare fordi man valgte den gale farve.
Der kommer andre cykler til salg - så vælg ingen af dem.
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 4 Svar: 10
Det drejer sig om Z750 fra kawasaki.
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 247
Kender man en maler, eller kender en der kender en, så er opgaven med at male en mc om i lige præcis den farve man ønsker, en lidt mindre og absolut billigere opgave, end hvis man skal hen og have ny farve på bilen.
Det ville ihvertfald ikke afskrække mig fra at købe en cykel hvis det ikke var den rigtige farve.
Tvivl omkring køb