798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tvivl omkring køb Tvivl omkring køb

Go' aften MCG

Jeg har fundet 2 motorcykler, de har mere eller mindre ens stats når man kigger på kilometer og årgang, men har dog lidt forskelle alligevel. Pris forskel er 5000, ikke meget - men nok til det skal overvejes.

motorcykel 1: 1 ejer - fuld service i juni, står helt original i en farve jeg godt kunne leve med, men ikke er den farve jeg vil have

motorcykel 2(den dyre af dem) 2 ejere - ok med farve, har ekstra udstyr i form af udstødning og blink og igen i den rigtige farve, den har dog lidt ridser hist og her.

Historien bag motorcykel 1 tiltaler mig, og jeg kan styre præcis hvilke ting der skal ske. I dette tilfælde ville det nok kun være anden udstødning. Cyklen er ikke nysynet, men står som et suttet bolschje og forventningen er den går igennem.

Cykel 2 har ikke en nær så god historie, men fin farve og det rigtige udstyr.

Hvad tænker I umiddelbart, alle meninger er velkomne!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tvivl omkring køb
  • #1   21. aug 2016 Den med 1 ejer. Hvis begge motor går fint og sådan.

• #2   21. aug 2016 Klart nr 1... De 5000kr nr2 koster mere burde kunne dække en udstødning og et par blink, så hvis det også er den du føler mest for så hop ud i den.. i bund og grund kan du jo ikke bruge vores kommentar til noget da det jo er dit hoved og hjerte der skal købe..
    Men held og lykke med det...

• #3   21. aug 2016 5000kr er også en ret god bid i at få den malet og ny potte på.
    så jeg ville da hoppe på 1´eren.

• #4   21. aug 2016 Hvilken en kører bedst ? smiley

Lav en "fordele/ulempe" liste over begge og vær ærlig overfor sælgerne om dit dilemma ---måske kan der rykkes lidt på prisen, eller køres til syn med MCen, så der kommer lidt flere plusser på den ene MC kontra den anden.
    Held og lykke med købet.

• #5   21. aug 2016 Og hvad er det for 2 bikes?

• #7   21. aug 2016 Kunne ikke drømme om købe noget med en farve jeg mener blot at kunne leve med.
    I 2000 købte jeg en fabriksny Peugeot 206 i vinrød metallic, det var eneste de havde i butikken og bildte mig selv ind den ikke var grim. Fra dag 3. hadede jeg farven, Gud helvede var den ækel.

Ville være en skam købe en cykel i original bemaling for efterfølgende at male den om bare fordi man valgte den gale farve.

Der kommer andre cykler til salg - så vælg ingen af dem.

• #8   22. aug 2016 Tak for svarene, jeg går i tænkeboks. Kan være man lige skulle se tiden an, men forhelvede hvor er jeg sulten efter MC lige nu smiley

Det drejer sig om Z750 fra kawasaki.

• #9   22. aug 2016 #7 Nu er der jo altså også en smule forskel på at købe bil og mc, i forhold til farven... (i min verden)
    Kender man en maler, eller kender en der kender en, så er opgaven med at male en mc om i lige præcis den farve man ønsker, en lidt mindre og absolut billigere opgave, end hvis man skal hen og have ny farve på bilen.

Det ville ihvertfald ikke afskrække mig fra at købe en cykel hvis det ikke var den rigtige farve.

Kommentér på:
Tvivl omkring køb

Annonce