Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mr dyno rullefelt erfaringer og priser :)
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.719
    #2   22. aug 2016 Nej det er den samme cykel, men den kører bedre - en hel del bedre, hvis ikke den er kørt ind på rullefelt før... smiley

Mener det er omkring 3500 jeg gav for en V2'er med separat map på begge cylindre.

Han har lavet begge mine SV1000'ere - det spiller max...

• #3   22. aug 2016 Ok sajmon så det kan klart anbefales smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.719
    #4   22. aug 2016 Pengene du bruger på en indkøring, ser du aldrig igen - så du skal gøre det for din egen skyld og hvis du har tænkt dig at beholde cyklen.

Men efter min mening er det det hele værd.

• #5   22. aug 2016 Top anbefaling herfra. Har fået rullet 3 cykler ved ham

• #6   22. aug 2016 Har også fået en cykel rullet ved ham. Dengang en VFR 800. Det var som at få en helt anden cykel.
    Helt sikkert det kun er ham der får lov at rulle min, hvis der igen skal rulles.

• #7   22. aug 2016 Mr dyno og troels fra testbænken "arbejder sammen" de snakker meget sammen ang det de laver har jeg ladet mig fortælle smiley

Jeg har kun prøvet testbænken men den kørte squ godt bagefter sådan en tur smiley

• #8   23. aug 2016 Har skrevet til ham mellem 3500-5000 kr og hvis der skal skiftes dele blir prisen dyrer, satme mange penge , så tror jeg hopper fra smiley

• Søren G
    Søren G Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 2 Svar: 1
    #9   16. jul 2018 Fik rullet og justeret ialt 4 forskellige cykler ved Ove acceptable priser ekspelvis montering af hypercharter nyt filter fin justering af carb to stk samt V&H shortshots så rullet og testet på en Honda VT 750 med fabriks HK 46 på motoren fik Ove op på målt på baghjulet til 58,8HK forbedret moment hurtigere optræk bedre flow i alle mellemområderne fra 2-5 gear og bedre brændstof økonomi oveni ialt en win win så syntes sgu at en pris på 7.800kr er ret fair smiley
    Oveni er Ove hudløst ærlig omkring hvad du kan forvente eller anbefaler hvad der kan gøres med ens mc jeg fik fikset det hele og normalt så forbeholder Ove sig jo klart og forståeligt til at bestille diverse ting så de der ikke har den store tekniske forstand får de korrekte dele til deres cykler !

Helt klart kan Mr.Dyno anbefales og ellers kontakt ysr Ringsted da Ove oftest ikke tar tlf selv pga han fikser andre cykler !

• #10   16. jul 2018 Fik af vide af ham manden nr. Dyno at det ville koste 7500 med power commander på min sv1000 smiley

Hvordan kan i så snakke om 3000 3500 ??
    Er bare nys. siden der stor pris forskel

Mvh Tim
    God aften

• #12   17. jul 2018 Uden jeg ved en skid, så kan mange nyere cykler vist køres ind på den originale computer og derved behøver man ikke power comander, men skal man have sådan en på, så koster den jo også 3000tusinde plus montering

Kommentér på:
Mr dyno rullefelt erfaringer og priser :)

Annonce