389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Så er jeg igang Så er jeg igang

Endelig fik jeg taget mig sammen til at komme igang med det nye kædekits påmontering. Og kåbedelene skulle gerne komme fra maleren på fredag.. Så må det godt sanrt blive forår... F... jeg glæder mig.

Martin, snart med en sort metallik Honda vf500f2

P.s Ved godt det er op til mig selv, men ville lige høre jeres menning om der skulle lidt staffering på eller skal den bare holdes cleen.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er jeg igang
  • #1   30. jan 2007 Når du nu alligevel ikke skal have stafferingerne under lakken, så lad være med at forhaste dig, og kig lidt omkring, inden du klistrer noget på. smiley

En diskret, mørk grå Honda vinge på tanken slå aldrig fejl smiley

• #2   30. jan 2007 Hej Martin

Jeg er selv til staferinger, men de skal være diskrete. Ikke flerfarvet og ikke mange. Men som du nok vil se på alle de besvarelser der kommer, så er der ligeså mang meninger. Men som anders skriver, en sort vinge går man ikke fejl af

Per

NB: Skriv gerne bemærkninger, bedømmelser eller e.mail på min profil...

• #3   30. jan 2007 hehe per- Sort vinge på sort tank, så skal der vist lidt ekstra klarlak så det virker som en effekt. Hmm måske egentlig cool nok. Til Anders. Ja det er das vær at overveje.. Synes selv at staf. er fedt, men sys måske kåben er for lille til at sætte noget på.. Jeg må jo lige se når jeg har fået den samlet igen..

Kommentér på:
Så er jeg igang

Annonce