Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1
  • #1   31. aug 2016 Hvilke årgange snakker vi om??

  • morten v
    morten v Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #2   31. aug 2016 Har valg mellem en 98 og en 00

  • #3   31. aug 2016 55.000 er intet for en motor der er passet fornuftigt...

    Men hvorfor købe en mc med 150 HK for at tune/skifte motor så den får 180 HK?


  • morten v
    morten v Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #4   31. aug 2016 Vil ikke tune den det var bare hvis motoren ikke have så mage km tilbage så om sådan en 180 HK motor passede på den

  • #5   31. aug 2016 55.000 kan være meget hvis den ofte er blevet voldtaget lige fra opstart. Hvis den er blevet kørt og passet ordentligt er det ikke noget at tænke over. Drop de tanker om 180 hk hvis det ikke er et banejern. Hvis du overhovedet skal i nærheden af de 150 hk skal du køre i 2-3 gear på motorvejen og det er der sgu ingen der gider høre på, heller ikke dig selv.

  • #6   31. aug 2016 Først, så er det ikke lovligt at smide sådan en motor i..

    Skulle du finde en der passer skal du op i en nyere model med sprøjt, og så begynder det at blive pænt dyrt...

    Mit råd, køb en cykel der har de heste du mener du har brug for..


  • #7   31. aug 2016 Er det din første motorcykel?

  • #8   31. aug 2016 Betryggende! smiley

    profilbillede
  • #9   31. aug 2016 #8 Ja så er det da oplagt at sidde på nakken af en R1.

  • #10   31. aug 2016 GL turning 25

  • morten v
    morten v Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #11   31. aug 2016 Nej det nummer to MC hvis det er

  • #12   31. aug 2016 Ok, men har du ikke den respekt det kræver at køre 1000cc, kommer man hurtigt meget galt afsted, enten med kørekort eller i et uheld.

  • morten v
    morten v Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #13   31. aug 2016 Har jeg fået efter følgende og ved det en vild MC har prøver søsteren til den så respekt har jeg fået

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #14   31. aug 2016 Hvis du har 150hk, har jeg svært ved at se hvorfor du vil mangle 30 mere op til de 180.

    55.000km er ingenting for sådan en hvis den er passet ordentligt, men 10.000km er meget hvis den er mishandlet.


  • morten v
    morten v Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #15   31. aug 2016 Altså 150hk er ganske fin til mig

  • Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
    #16   1. sep 2016 Tro det er for meget til dig bare det at du spørger om det, indikere at du højst sandsynligt ikke har erfaringen til så mange hk..

  • morten v
    morten v Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #17   1. sep 2016 Stefan hvilken MC vil du da forslå så

  • Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
    #18   1. sep 2016 Hvis det skal være kåbe cykel så noget som en cbr 600 f4i nok et godt valg eller måske en ninja 300 begge også bedre til længere ture ind r1 som er noget aggressiv i kørestillingen..

  • #20   1. sep 2016 Altså helt ærlig 150hk er for meget for de fleste, når man går en tur til træf så har 9 ud af 10 liter maskiner kyllingestriber større end på min søns cykel... og vi snakker altså ældre MCister som har kørt i mange år...

    jeg ville under ingen omstændigheder køber en R1 fra den årgang, de har så mange motor og gearkasse problemer, gå minimum efter en 2002 med sprøjt, prisforskellen er altså ikke ret stor...

    Men ville nok vælge en nyere R6 anset hvor meget erfaring jeg havde...


  • #21   1. sep 2016 Motor og gearkasse problemer ahh. Min gamle r1 fra 98 havde rundet de 50.000km. Eneste problem var et leje i gearkassen. Da jeg havde åbnet for motoren valgte jeg at renover gearkassen, men den kørte fint inden. Min, med komplet arrows udstødning, smed knap 148hk på hjulet og det var sjovt:-)

  • #23   1. sep 2016 #22 ja og nej. Søger man på det nævnes 2.gear som det der dør. Det er generalt en hård satan, se ham gutten der kørte jorderen rundt på en.

  • #24   2. sep 2016 Ja 2. gear plejer at blive slidt i de tænder som går i indgreb og så hopper den ud af gear...

    og generationen med karburator har problemer med at foringene revner... det er små revner som umiddelbart ikke volder problemer, men på et tidspunkt så giver materialet efter...

    Men hvorfor har du åbnet den og renoveret motoren hvis jeg må spørge, udover at gearkassen har været defekt ?


  • #25   2. sep 2016 Mirza A ... Hvorfor skriver du at R1 modellerne fra før 2002, altså dem med carb har motor problemer. Jeg har haft min årg 2000 (rn04) i mange år nu og har aldrig haft problemer, udover skift af kobling smiley Endvidere har først årg med sprøjt altså årg 02/03 (rn09) magen til motor som 98/99 (rn01) og 00/01 (rn04) og først fra 2004/6 en nyere motor med 172hk

    profilbillede
  • #26   2. sep 2016 Hvor langt har den kørt ?

    Min kammi her har ikke været for heldig..

    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/teknik/185133-pris_paa_udskiftning_af_foringer_

    Jeg har en R1 med sprøjt, den motor har virkelig fungeret godt, der skulle gå 50 løb og maaange træninger før den bukkede ventiler, men gearkassen er ikke for stærk.. har lige købt en ny motor som har gået 20.000km, 2. gear er også defekt på den...


  • #27   2. sep 2016 Den har gået 44000km og ingen problemer overhovedet, hverken med gearkassen eller andet smiley
    Har haft den siden 08 og den er fra Palermo Italien smiley


  • #28   5. sep 2016 Mirza A ..... Glemte at skrive dette...... Ang. det med 2.gearet på r1'erne valgte Yamaha fra model rn04 00/01 at ændre gearkassen da enkelte modeller af rn01 98/99 havde et problem med at skiftegaffelen ved skift mellem 1. og 2. gearet kunne volde skade, så den ved voldsom kørsel kunne springe i frigear i stedet for 2. gear.......... Men alt kan jo ødelægges smiley

Kommentér på:
R1

Annonce