{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Sidetasker/topboks {{forumTopicSubject}}

Hey...

Jeg har fået mig en givi-wingrack i julegave og skal nu til at anskaffe mig nogle bokse...

Jeg havde oprineligt tænkt mig en 46L givi topboks + 2stk 40L sidetasker, men er nnu kommet i tvivl om de er for store til at de er rare at køre med...

Topboksen er jeg ikke så bange for, det er mere sidetaskerne der bekymrer mig.

Er der nogen der har erfaringer med at køre med tasker af forskellige størelser vil jeg meget gerne høre om dem...

Her tænker jeg på vindmodstand, forringede køreegenskaber mm..

/Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidetasker/topboks
  • #1   31. jan 2007 Jeg havde et sæt Kappa tasker på min GPZ500s. De var på ca. 36L og det kørte den fint med.
    36-40L tasker burde ikke være et problem for en VFR, racket sidder vist ret tæt på cyklen.
    Det er værst på enduro-cykler. Der sidder taskerne tit moneteret ret langt ude, så der kan vinden bedre få fat.

    /
    Jesper


  • #2   31. jan 2007 Jeg har et sæt givitasker+topboks jeg har kørt med på henholdsvis cbr600 og bagefter på hayabusa... fabrikanten foreskriver at at man max må køre 160 km/t... med det på og ja det giver da lidt ekstra vindmodstand... du kan lige slå på tlf. hvis du vil prøve dem... Jan...

    mvh Offslow


  • #3   31. jan 2007 De store fra Krauser på min XJ900, intet problem, så længe de ikke er tomme, men hvem f*nden kører også med tomme tasker???

    I Krausers sikkerheds information, står der MAX: 140 km/t, men de har ingen problemer med 200km/t+ i modvind eller sidevind, og de er ikke ubehaglige at køre med. Det vil de 40-46l tasker på din VFR heller ikke være. Den er "tung" nok, til det ikke giver problemer.

    /Anders


  • #4   31. jan 2007 hey Klaus... Det er fandme en deal...

    Vi snakkes lige ved...

    Og mange tak for hjælpen til jer andre osse...

    /Jan


Kommentér på:
Sidetasker/topboks

Annonce