{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scorpion
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.650
    #1   13. sep 2016 Jeg er på min tredje + fjerde EXO 1000, og på mit hoved sidder den fantastisk, og har derved også lavt støjniveau - det et nemlig meget afhængigt af pasform og ikke mindst hvilken cykel man kører på, og om der lige præcis opstår turbulens det forkerte sted.
    Er det en AIR, så har den jo oppustelige kindpuder, så den tilpasser sig ret godt til de forskellige hovedformer vi allesammen har.
    Men du SKAL prøve den på DIN MC inden du køber...

    Kvaliteten skal du ikke være bange for - jeg har kun skiftet dem ud fordi de har været i jorden eller er blevet stjålet. Nu har jeg altid to hjelme, så jeg ikke skal undvære at køre MC når jeg vil. smiley


  • #2   13. sep 2016 Tak for input.
    Hmm det er nok de færreste steder man må låne hjelmen med på en tur tænker jeg??

    Men lige netop pasformen via de oppustelige puder var det jeg tænkte som et kæmpe +... sammen med solvisir da jeg er blevet så gammel så jeg har fået briller??


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.650
    #3   13. sep 2016 Ja solvisiret kommer jeg aldrig til at undvære. Genial opfindelse. smiley

    Alle de forhandlere jeg har købt noget hos, har ladet mig prøve det inden - også hjelme. Alle dem der ikke vil, får en sur bemærkning når jeg er på vej ud af døren for at finde et andet sted at handle. Det er en selvfølge for mig at jeg så medbringer en hjelmhue og afleverer det tilbage i 100% ren tilstand, men ofte har det ikke været et problem da jeg er endt med at købe det jeg prøvede. smiley


  • #4   13. sep 2016 De er lidt små i størrelserne. Man kan købe en Exo 1000 som Sajmon snakker om meget billigt hos helmet City i England for under 1200 kr. Man kan så ikke prøve hjelmen, og det er en stor ulempe.

  • #5   13. sep 2016 jeg har en exo 500 airfit. den sidder rigtig godt. udover solvisir og oppustelige puder, kan den låse visiret og åbne en lille smule i den ene side i stedet for hele visiret. jeg gav 99 euro da det var sidste års model, og 40 euro for spejl visir smiley

  • #6   13. sep 2016 Tak for input:) jeg har besluttet mig for en 510 cipher, håber den gør det bedre end min raid ll

Kommentér på:
Scorpion

Annonce