{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

morten b
morten b
Tilmeldt:
11. apr 2011
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 2

HONDA MTX 125CC {{forumTopicSubject}}

efter jeg har renoveret den var der meget svag gnist på den, købte en ny CDI boks som gav den en rigtig fin og kræftig gnist. har prøvet med benzin direkte i cylinderen uden nogle reaktion. er der en i gruppen her der kender lidt til det og har nogle ideer eller som vil fikse den imod betaling. igen der er gnist og den får benzin?!?!?!?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HONDA MTX 125CC
  • #1   17. sep 2016 lav et emne mere.. jeg forstod sku ikke lige spørgsmålet..

  • morten b
    morten b Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 2
    #2   17. sep 2016 problemet er der er god blå gnist og den får benzin. men får intet liv fra den. der var en gammel CDI boks på før som gav dårlig gnist så opgraderede den til en ny CDI hvor der er perfekt gnist men stadig intet liv i den. kan det være indstilling af tændingen evt?


  • morten b
    morten b Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 2
    #3   17. sep 2016 jeg kan optage en video i morgen af det hele. det er nok nemmere smiley

Kommentér på:
HONDA MTX 125CC

Annonce