782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Safety 1st tøj i Bilka! Safety 1st tøj i Bilka!

Hejsa

Jeg så lige at der i næste uge er tilbud på diverse tøj fra bl.a. Safety1st som også kan købes ved mconline.dk

Lige umiddelbart kan jeg dog ikke finde lige det på mconline.dk's side, så man kunne forestille sig at det er et rest parti Bilka har fået fat i.

Bare lige til orientering, hvis der er nogle derude der står og mangler lidt nyt tøj smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Safety 1st tøj i Bilka!
  • #1   3. feb 2007 Ved i hvornår man har gjort en god handel, når man køber et par af de motorcykel støvler der er deri til 499, til 75 kr. HEhe - købte dem før jul, de hang sådan sted i bilka i vejle, der var flere par sat ned til 120kr. Og jeg kunne heldigvis passe dem til 75. smiley

MvH
    Michael

• #2   3. feb 2007 jeg har også kigget lidt på de støvler, til prisen virker de ok og de er ikke specielt stive at ha på
    fruen har handsker derfra og er ganske godt tilfreds med dem

• #3   3. feb 2007 Johnny - det kan betale sig at tjekke i vejle - de havde dem til 120 - i størrelser omkring 40 - 46 for 2 mnd siden.

Samme støvle..

Har gået lidt rundt i dem, det ENESTE minus jeg kan se ved dem er at de lugter HELT VILDT af læder og øhh - polere middel, havde dem stående på mit værelse, og det spredte sådan en sjov duft i hele rummet. hehe

MvH
    Michael

• #4   3. feb 2007 Michael M: ja måske, men nu er jeg et doven individ, så jeg gider squtte kører 70 km uden at være sikker på om de har støvler i min str. samtiddig tror jeg nu heller ikke de har sådan et tilbud ved siden af det nye tilbud de har

• #5   3. feb 2007 Hjelmen købte jeg i fakta for 100 kr... den lå i en bunke med noget rest lort.. Den er faktisk ok, og bedre end den anden skod nitro hjelm jeg gav 1200 kr for....

Prig og kvalitet behover ikke altid at følges

Kommentér på:
Safety 1st tøj i Bilka!

Annonce