{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb ad zx6r
  • #1   23. sep 2016 Hvad skal du give for den?

  • #2   23. sep 2016 Hvad angår km. så er det ikke til at sige... Du kan tage livet af den efter få tusind km og omvendt kan den med de rigtige service og kørsel nok snildt klare 200.000km.

  • #3   23. sep 2016 Ca 28000 men skal da lige forhandles lidt man er jo Jyde

  • #5   24. sep 2016 Jeg har haft min i godt en måned og den har gået 33.000 nu. Havde den som noget af det første hos mekanikeren, og fik den gået igennem fra top til tå. Dette kan anbefales, gav Ca 1200 for sådan et tjek. -det bør du også gøre! Jeg er 178 og sidder udmærket på den, men ved lange ture er det nødvendigt med mange pauser (høje personer skulle vist sidde dårligt på den!). Den er fucking hurtig og en smule tung, men nem i sving. Alt i alt nyder jeg min, og skal ikke af med den foreløbig.

  • #6   24. sep 2016 se min evt.

  • #7   24. sep 2016 Jeg er en glad ejer af en zx6r fra 06.
    Jeg er 187 cm og har kørt til Schweiz og tilbage igen (+3000km) på 7 dage i sommerferien. Jeg sidder fantastisk på den maskine.
    Ninjaen er i mine øjne den der passer bedst til "høje" personer af supersport-cyklerne.


  • #8   24. sep 2016 Det lyder da rigtig godt for jeg er selv 186 og 86kg. Ved du om en zx7r er samme højde og mål.

  • #9   24. sep 2016 Jeg har desværre ingen kendskab til en zx7r.
    Den var før min tid, som man siger.


  • Lasse N
    Lasse N Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27
    #10   24. sep 2016 Da jeg købte min zx6r fra ´95 havde den gået 72xxx km og den kører perfekt! Nu har den snart rundet 75000 km hvor jeg har haft den i 2 sæsoner når den vi er i er slut, så det er heller ikke så meget jeg har fået kørt på den.

    Jeg er 182 cm og ca. 85 kg og jeg sidder fint på den, men en tur på lige under 300 km fik jeg lidt ondt i røven da jeg stod af smiley

    Men du må lytte til den om den lyder sund/normal i motoren, eller have en med dig der har forstand på det, hvis du ikke er så meget inde i det smiley

    Folk er km forskrækkede både mht biler men også med motorcykler, men det handler jo bare om hvordan de er passet med service som der bliver nævnt længere oppe!


  • #11   25. sep 2016 150.000 hvis den har fået korrekt olieskift, ikke kørt hårdt kold. Ikke racet men lægget i top gear på landevej osv. osv.

    100.000 Hvis den har skippet et par olieskift hist og pist, været i 5. gear mere end 6 på hastigheder over xxx......

    Ej smiley Det kan man ikke sige, men det kommer alt sammen an på standen.. I sær på en MC! så det er og lytte til motoren, og køre en god tur og danne et indtryk.


  • #12   25. sep 2016 Lige pt har jeg en zx7r I kikkerten ved evt bytte handel men takker for de gode og interessante svar

Kommentér på:
Køb ad zx6r

Annonce