749 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Svar
Messe i Fredericia Messe i Fredericia
Hey alle sammen..!
Vil gerne høre jer mening om "Forever 2 Wheels" som fandt sted i dag i Fredericia..?
Jeg var der selv og synes det var fint, med nogle fede kværn. Men må indrømme jeg troede det var større da jeg har været til stumpemarked i sammen halder, og så manglede der lidt mere racer og noget show.
Har så ik interesseret mig for MC'er ret længe så ved ik så meget om dem.
0 synes godt om
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.574
Tak for en hyggelig dag til jer som jeg har hilst på...
Glæder mig til at se jer igen på lørdag i Herning...c",)
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 91 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.207
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.049
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
"Der var kun Harley'er og ingen racercykler... osv... de kunne da godt have lidt mere for de sportsinteresserede...."
Hvis i var til det sidste år, så vidste i hvad det gik ud på. Og hvis ikke, så har i haft mulighed for at deres hjemmeside hvor der er muligt at se billeder. (Og nej der var ingen sportscykler).
Lad nu os der interesserer os for "pladevibratorer" have vores messe, uden alle de "plastikcykler"
¨
Så kom jeg vist af med det galde.
Hav en god dag.
dec 2006
apr 2005
Men OK. Her er den så: www.kinagrill.dk
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 44 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 162
dec 2006
apr 2005
Men som sagt er det ikke mig der bestemmer Fredericia Messens udvikling. Det er der garanterede andre mennesker der er mere kompetente til end mig.
Og til sidst så skal det nævnes at halvdelen af de mc'er der ligner en Harley, rent faktisk IKKE har en Harley motor i, men derimod en nutidsudgave (en slags replika) der udseendsmæssigt ligner den berømte v-motor.
Jeg kunne desværre ikke være med i år, men var der sidste år med stor fornøjelse. Jeg fandt meget inspiration til min egen dengang.
Jeg syntes der er væsentlig forskel på at købe nye stumper til sin MC og montere dem, eller at LAVE nye stumper, da der (for mit vedkommende) ikke findes mange færdiproducerede dele. Og bagefter kan jeg sige at jeg selv har LAVET delene og ikke bare monteret dem.
Racerfolket og chopperfolket kommer nok ikke til enighed på alle punkter, men sammen lærer vi en masse om hinanden og den lidenskab vi har til de 2-hjulede køretøjer.
Mvh. Jan (Der godt kan lide at blæse den på motorvejen på en "plastikcykel")
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 130
ja jeg var også på messen sammen med Kenneth og havde faktisk en okay dag , jeg havde da også gerne set nogle flere japanske cykler (streetfightere - racere ) men alligevel fik jeg set en del spændende ombygninger der bla. inkluderede en HD som havde for og bagbremse monteret over fod pedalen , dvs. at der kun var et sted at bremse og den havde det mest Clean styr jeg nogensinde har set.
jeg har lært at når man peger fingre af andre skal man huske at der er mindst 3 fingre der peger på en selv......så i stedet for at beklage os over at der ikke var noget at se på hvorfor stiller vi så ikke op med vores egne cykler så der kommer noget at glo på ....næste år , efter hvad jeg har hørt skulle det være gratis at stille op og jeg skulle nok kunne nå at blive færdig til en gang næste år
jeg er med på at stille op til næste år , er der andre ????
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 130
selverkendelse må vist være med i betragtning af messen , nogle af udstillerne har brugt flere hundrede tusind på deres cykler , og jeg skal da indrømme at jeg greb mig selv i , flere gange , at stå og sige " ej prøv lige at se hvordan sadlen slutter op til tanken" , " kunne han da ikke have brugt nogle nye skruer " hvor efter jeg tænkte ved mig selv , og snakkede med kenneth om .....hvad fanden er det lige vi selv stille op med ????
som sagt jeg er med så nu er vi 2 til næste år ....... mon der komme flere ???
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Jeg er så ikke sikker på at jeg dukker op til nærste år, men nu må vi se.
TAK TIL ALLE FRA GALLERIET SOM JEG HYGGEDE MIG GODT MED
Men jeg dukker op i Herning med min cykel så hvis i kommer der så kig forbi
Mvh
Rolf
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 113
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
nov 2006
Ja det var rigtig hyggeligt Rolf... c",)
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Jeg var lidt skuffet over at der generelt ikke var flere cykler.
Men jeg var temmeligt imponerede over de to svenske choppere. med 3 liters V2'ere og totalt clean styr. Md hydraulisk kobling og forbremse integreret i styret, sammen med horn og starter i to bitte små knapper og blink og høj/lav lys i selve håndtaget i venstre side. incl. 2 knapper til div. brug.
Rigtig nice!
nov 2006
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.049
ja der var mange fede harleyer og de var godt bygget, men havde håbet at finde lidt gejl til min guzzi, bemærk ingen kåbe og v2 hehe men nej... det var ikke noget for mig og det ved jeg til næste år
Messe i Fredericia