749 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Messe i Fredericia Messe i Fredericia

Hey alle sammen..!

Vil gerne høre jer mening om "Forever 2 Wheels" som fandt sted i dag i Fredericia..?

Jeg var der selv og synes det var fint, med nogle fede kværn. Men må indrømme jeg troede det var større da jeg har været til stumpemarked i sammen halder, og så manglede der lidt mere racer og noget show.
Har så ik interesseret mig for MC'er ret længe så ved ik så meget om dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Messe i Fredericia
  • #1   3. feb 2007 Hejsa har også været der, det var ok men nu kun fordi jeg mødte så mange fra Mcg ellers havde jeg ikke kunne bruge så mange timer der som jeg fik gjort ;O)

Tak for en hyggelig dag til jer som jeg har hilst på...
    Glæder mig til at se jer igen på lørdag i Herning...c",)

• #2   3. feb 2007 Been there done that. Jeg nåede desværre ikke at møde nogle fra mcg. Men synes det mindede om et chopper show, men det skal der jo også være plads til.

• #3   3. feb 2007 Ligesom sidste år...faktisk kun HD dele .-(

• #5   3. feb 2007 kan kun tilslutte mig den skuffede del, især fordi jeg ikke mødte Gitte ;o)

• #6   3. feb 2007 Hmmm... Har bare kopieret alle indlæggende fra sidste år? Det lyder som nøjagtig den samme klagesang.
    "Der var kun Harley'er og ingen racercykler... osv... de kunne da godt have lidt mere for de sportsinteresserede...."
    Hvis i var til det sidste år, så vidste i hvad det gik ud på. Og hvis ikke, så har i haft mulighed for at deres hjemmeside hvor der er muligt at se billeder. (Og nej der var ingen sportscykler).
    Lad nu os der interesserer os for "pladevibratorer" have vores messe, uden alle de "plastikcykler"
    ¨
    Så kom jeg vist af med det galde.

Hav en god dag.

• #7   3. feb 2007 Hvad så med os der var med for første gang. Må vi så godt tude lidt, og i bekræftende fald, udløser det så en tudekiks til os smiley

• #8   3. feb 2007 Igen så var der jo hjemmeside, med en masse billeder.

Men OK. Her er den så: www.kinagrill.dk

• #9   3. feb 2007 hørt hørt , godt ord Kous! Nej det er nu dejlig at man kan finde bare en messe hvor det er som du selv skriver "pladevibratorer" der er i højeste kurs....Ja man må jo godt undersøge lidt inden man tager afsted!

• #11   3. feb 2007 Jan K ( Kjellerup ) Tak Jan, så går det lidt bedre ( lige mit mærke ). Og nej jeg deler Ikke...

• #12   3. feb 2007 Kenneth> Så er det jo spørgsmålet om man SKAL ud til et bredere publikum. Hvis det stod til mig, så skulle det ikke. Jeg syntes at mange udstillinger og messer er om det nyeste nye og hvilke modeller der ommer i fremtiden. Jeg er personligt vild med gamle motorcykler og biler og syntes der er langt mellem messerne, så derfor skal forever2wheels være "vores egen".
    Men som sagt er det ikke mig der bestemmer Fredericia Messens udvikling. Det er der garanterede andre mennesker der er mere kompetente til end mig.
    Og til sidst så skal det nævnes at halvdelen af de mc'er der ligner en Harley, rent faktisk IKKE har en Harley motor i, men derimod en nutidsudgave (en slags replika) der udseendsmæssigt ligner den berømte v-motor.

Jeg kunne desværre ikke være med i år, men var der sidste år med stor fornøjelse. Jeg fandt meget inspiration til min egen dengang.

Jeg syntes der er væsentlig forskel på at købe nye stumper til sin MC og montere dem, eller at LAVE nye stumper, da der (for mit vedkommende) ikke findes mange færdiproducerede dele. Og bagefter kan jeg sige at jeg selv har LAVET delene og ikke bare monteret dem.

Racerfolket og chopperfolket kommer nok ikke til enighed på alle punkter, men sammen lærer vi en masse om hinanden og den lidenskab vi har til de 2-hjulede køretøjer.

Mvh. Jan (Der godt kan lide at blæse den på motorvejen på en "plastikcykel")

• #14   4. feb 2007 Hej Allesammen

ja jeg var også på messen sammen med Kenneth og havde faktisk en okay dag , jeg havde da også gerne set nogle flere japanske cykler (streetfightere - racere ) men alligevel fik jeg set en del spændende ombygninger der bla. inkluderede en HD som havde for og bagbremse monteret over fod pedalen , dvs. at der kun var et sted at bremse og den havde det mest Clean styr jeg nogensinde har set.

jeg har lært at når man peger fingre af andre skal man huske at der er mindst 3 fingre der peger på en selv......så i stedet for at beklage os over at der ikke var noget at se på hvorfor stiller vi så ikke op med vores egne cykler så der kommer noget at glo på ....næste år , efter hvad jeg har hørt skulle det være gratis at stille op og jeg skulle nok kunne nå at blive færdig til en gang næste år smiley

jeg er med på at stille op til næste år , er der andre ????

• #16   4. feb 2007 Okay kenneth

selverkendelse må vist være med i betragtning af messen , nogle af udstillerne har brugt flere hundrede tusind på deres cykler , og jeg skal da indrømme at jeg greb mig selv i , flere gange , at stå og sige " ej prøv lige at se hvordan sadlen slutter op til tanken" , " kunne han da ikke have brugt nogle nye skruer " hvor efter jeg tænkte ved mig selv , og snakkede med kenneth om .....hvad fanden er det lige vi selv stille op med ????

som sagt jeg er med så nu er vi 2 til næste år ....... mon der komme flere ???

• #17   4. feb 2007 Jeg var der også, men jeg blev noget skuffet over at der ikke var flere fightere med på udstillingen for der var en del flere sidste år :o(
    Jeg er så ikke sikker på at jeg dukker op til nærste år, men nu må vi se.
    TAK TIL ALLE FRA GALLERIET SOM JEG HYGGEDE MIG GODT MED
    Men jeg dukker op i Herning med min cykel så hvis i kommer der så kig forbi

Mvh
    Rolf

• #18   4. feb 2007 For meget harley/chopper efter min smag,men de havde da en fadbamsebutik som var vær at besøge.

• #19   4. feb 2007 Tja havde man været HD fanatiker så havde det vel været fedt nok, men kører man på en sport/touring cykel som mange af os gør så var der jo ikke meget at hente dernede, stumpemarkedet er vidst også skrumpet en del syntes jeg.. vi fik da købt et par hjelme og lidt men der var da ikke noget ophidsende for mig dernede..

• #21   4. feb 2007 Jamen Peter var du der da ????

Ja det var rigtig hyggeligt Rolf... c",)

• #23   4. feb 2007 Jeg mødte slet ingen. Men ok, havde heller ikke gjort opmærksom på at jeg gerne ville mødes.
    Jeg var lidt skuffet over at der generelt ikke var flere cykler.
    Men jeg var temmeligt imponerede over de to svenske choppere. med 3 liters V2'ere og totalt clean styr. Md hydraulisk kobling og forbremse integreret i styret, sammen med horn og starter i to bitte små knapper og blink og høj/lav lys i selve håndtaget i venstre side. incl. 2 knapper til div. brug.
    Rigtig nice!

• #24   4. feb 2007 Okay Peter, så må vi jo mødes alle sammen på lørdag...c",)

• #25   4. feb 2007 men peter du mødte den vigtigste haha selv om jeg var på vej hjem...
    ja der var mange fede harleyer og de var godt bygget, men havde håbet at finde lidt gejl til min guzzi, bemærk ingen kåbe og v2 hehe men nej... det var ikke noget for mig og det ved jeg til næste år

Kommentér på:
Messe i Fredericia

Annonce