Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EUC flash vs powercomander
  • #1   5. okt 2016 Mener din kan justeres i original boxen.

Har en k7 som er justeret i orig box. Den kører som en drøm. Har lige solgt en anden k7 med pc. Den kørte ligeså godt. Fordelen ved pc var at jeg havde 2 Maps ( både med og uden dB killer) vigtigt på en baneged

• #2   5. okt 2016 #1 Der er også to sæt maps i ECU'en på Zuki'erne

• #3   5. okt 2016 Nemli Henning. Men mig bekendt er det noget bøvl for menig mand at skifte mellem dem... Korrekt eller mig der er misinformeret ?

• #4   5. okt 2016 Både og, der er en ledning der skal klippes.
    Stel = Maps sæt 1
    uden stel = Maps sæt 2
    Så det er sådan set bare en on/off kontakt der skal på.

Problemet kommer før rigtig når, man skal holde styr på, hvad gear, Map sæt, IAP, TPS osv.

De nyre har op til 96 fuels maps, i hver sæt. + tilsvarende tænding, IAP.
    Og samtidig skal der holdes styr på udstødning ventil, Sek gasspjæld, temp, RAM offset osv..

• #5   5. okt 2016 Ja ok der tabte jeg lige hovedet smiley smiley

• #6   5. okt 2016 Så vil det nok gå helt galt, hvis du ser de logfiler der kommer ud, af et enkelt run på et rullefelt. smiley

• #7   6. okt 2016 når du har mont de nye dele kører du til en mc handler der kan just det ind i den org boks på cyklen , jeg gav ikke det store for at få kørt min ind hos lydmuren Stenløse efter jeg havde mont zardpotter og mellemrør på min suzuki B-King den havde lidt tøven ved 2200 omdr virker fint køre helt jævnt over hele omdr skalaen smiley mener jeg gav 1200 kr ca 3 år siden smiley

• #8   6. okt 2016 Blev den ved at tøve lidt ved de 2200omdr? Eller forsvandt det

• #9   6. okt 2016 det forsvandt kører fint ved alle omdr nu, han kørte den på rullefelt og just den i den org boks ved de omdr det drejede sig om , måske kan mange gøre det også ikke mærkeværksteder ? den var lidt formager i blandingen, lydmuren er den store flotte butik/værksted tværtimod men altid fin behandling og rimelige priser smiley der ligger et videoklip på min profil hvor den bliver kørt ind smiley

Kommentér på:
EUC flash vs powercomander

Annonce