588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Den første motorcykel? Den første motorcykel?

Hej.

Jeg er en dreng på de 15 år og jeg sidder tit og tænker på hvilken " første motorcykel " jeg skal invester i ! Den må selvfølgelig ikke koste så meget som en hayabusa x2 men den skal gerne ha et dejligt optræk ( så jeg kan trække fra de støvsugere ) og god topfart ! Og så hvis bare den kan trække fra min fars MZ og min onkels BMW .

På forhånd tak.

P.S Jeg ved godt det er for tideligt men, så ved jeg jo hvad jeg skal spare sammen til ( udover kadett ) .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den første motorcykel?
  • #1   24. apr 2004 Eftersom der er et par år indtil du kan få dit kort, så har du jo lang tid du kan bruge på at forelske dig en en cykel.
    Den dag du får kortet ville jeg, hvid jeg nu var dig hehe, begynde at ringe rundt til forsikringsselvskaberne. Som 18 årig og helt nystarter får du nok en chok når du finder ud af hvad det koster at forsikre en mc.

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #2   29. apr 2004 Jeg startede selv på en honda mvx 250 f fra 1987, jeg købte maskinen af en kollega for 15.000,- inkl. hjelm, dragt og andet godt.
    Den har/havde såvidt jeg husker 33 hk standart, så ganske tæt på de magiske 34 hk, det er en 2-takter så den er hidsig i karakteristikken og kræver der bliver holdt godt gang i møllen, men så kvitere den også med sjov kørsel.
    Jeg startede med at give ca. 5.000,- om året i ansvarsforsikring for 9 mdrs. kørsel så det er også til at komme i nærheden af.

• #3   3. maj 2004 Hey du... Som sagdt nogle år endnu smiley Men de skal nok komme forbi så du kan få dig en lille MC smiley Den føreste MC jeg købte var en Honda VB 500... En Dejlig cykel, ik dyr ik langsom af prisen og så kan du få den ned droslet så man må køre på den med lille kørekort...
    Jeg er GLAD for min så hvis du skal have en nybegynder MC så ville den være et godt valg smiley

• #4   16. dec 2004 en Honda CB 500, opdaget lige jeg skrev VB... Hmmm

Kommentér på:
Den første motorcykel?

Annonce