588 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Den første motorcykel? Den første motorcykel?
Hej.
Jeg er en dreng på de 15 år og jeg sidder tit og tænker på hvilken " første motorcykel " jeg skal invester i ! Den må selvfølgelig ikke koste så meget som en hayabusa x2 men den skal gerne ha et dejligt optræk ( så jeg kan trække fra de støvsugere ) og god topfart ! Og så hvis bare den kan trække fra min fars MZ og min onkels BMW .
På forhånd tak.
P.S Jeg ved godt det er for tideligt men, så ved jeg jo hvad jeg skal spare sammen til ( udover kadett ) .
0 synes godt om
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
Den dag du får kortet ville jeg, hvid jeg nu var dig hehe, begynde at ringe rundt til forsikringsselvskaberne. Som 18 årig og helt nystarter får du nok en chok når du finder ud af hvad det koster at forsikre en mc.
apr 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
Den har/havde såvidt jeg husker 33 hk standart, så ganske tæt på de magiske 34 hk, det er en 2-takter så den er hidsig i karakteristikken og kræver der bliver holdt godt gang i møllen, men så kvitere den også med sjov kørsel.
Jeg startede med at give ca. 5.000,- om året i ansvarsforsikring for 9 mdrs. kørsel så det er også til at komme i nærheden af.
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 85
Jeg er GLAD for min så hvis du skal have en nybegynder MC så ville den være et godt valg
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 85
Den første motorcykel?