997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

peder m
peder m
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Beklædning fra T. Hansen Beklædning fra T. Hansen

hej, jeg står og skal købe MC-tøj. I den forbindelse har jeg kigget på www.thansen.dk og fundet en læderjakke.
ville bare lige høre om der var nogen her der har erfaringer med jakken eller thansens dragter generelt?

link til jakke:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=419121007&n=956382685&pn=1280810958

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beklædning fra T. Hansen
  • #1   2. mar 2005 www.leomortensen.dk

Der kan fås kvalitetstøj til den pris......i mærker som er kendte.

• #2   2. mar 2005 husk nu bare at pris og kvalitet tit hænger sammen og det er jo din egen krop der skal beskyttes.. så gør det ik for billigt.

• #3   3. mar 2005 Så køber man tøj til 10000kr så slår man sig ikke så slemt som hvis sættet havde kostet 3000kr? Well har jeg svært ved at tro. Men husk et ordentligt turtleshield til at beskytte din ryg.

• #4   3. mar 2005 Well Nikolaj N Der tager du så bare helt fejl !!!!

Ingen tvivl om at min 9000kr. dragt kan holde til ca det 10 dobbelte af en T-SVANSEN dragt, har set adskillige gange hvad der sker når folk i billige læder jakker og cowboybukser går på røven på deres mc.........Hudafskrabnnger på størrelse med en god familie pizza !!!!

• #5   3. mar 2005 Jeg kender ikke kvaliteten, eller varene, men dem her har skrædersyet lædertøj til 5.500kr. Kig ind på deres side og find varene under "læder".
    Det er billigt pga. handel over nettet, og ingen store løninger. Se om det dur. Nogen der har erfaringer derfra med tøj/hjelme???

• #6   3. mar 2005 Undskyld!!!
    Der mangler da vist et link :o)

www.mconline.dk

• peder m
    peder m Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   3. mar 2005 mange tak for jeres svar.. hvis der er flere der har gode råd vil jeg meget gerne høre dem

• #8   3. mar 2005 Forstår ikke de fleste holdinger her... man skal da købe noget af det med mest sikkerhed i. Ligemeget om man køre rundt og vælter eller ej. Det er jo ikke altid man selv er skyld i at man skal ned og ligge...!

mvh
    Jan

• #9   3. mar 2005 Vil helt sikkert give Jan ret.
    Mente også jeg kørte pænt og ikke behøvede det vilde sikkerhedsudstyr indtil en bil ikke overholdt sin vigepligt.
    Efter et par uger på sygehuset føles det slet ikke så slemt at smide 8-9K for noget nyt udstyr man føler sig sikker i smiley

• #10   3. mar 2005 Peder M -> Det er en udemærket jakke i den prisklasse, hvis man ikke har råd til det dyre tøj. Det virker som kvalitet, i forhold til hvad thansen ellers er kendt for. Men det er også lavet af samme matrialer som andet mctøj i samme prisklasse.
    Men nej .. man skal nok ikke regne med at overleve et styrt med 250 kmt .. med det tøj på smiley

- Jan

• #11   3. mar 2005 Har haft en thansen læderjakke mellem fingrene og den ser egentlig fin ud !!! . Har læderet den tilstrækkelige tykkelse og er syningerne godkendte ville jeg mene det er helt ligeså godt som alt andet lædertøj i samme prisklasse. Man betaler jo også en del for navnet..............

Thomas

• #12   3. mar 2005 tøjet fra www.mconline.dk er helt sikker i orden. Jeg kender flere der kører roadracing i det, og de har "afprøvet" det.

Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen (Jeg ved det, jeg kører Ducati) Men sørg for at få den bedste kvalitet, så er det ligemeget hvad det koster. Hvis man køber de kendte mærker (Dainese, Alpinestars, Spyke osv.), så er man sikker på kvalitet, men det betyder ikke at de andre mærker ikke er kvalitet.

Og jo, der er forskel på hvor meget man kommer til skade afhængig af hvilket tøj man kører i. Dårligt mc tøj har ofte ikke så meget og så godt beskyttelse på de vigtige områder. Der er altid masser af fyld i skuldrene, men det er ikke ens betydende med at det er en god dragt. Der er flere ting man skal holde øje med, for at se hvad kvalitet mc tøjet her. F.eks. er beskyttelsen af hård plastic, eller er det bare skumgummi? Hvor mange steder er der beskyttelse? Fx. underarmen og skinneben har tit en plastic skinne til beskyttelse i de bedre dragter, men den mangler ofte i de billigere. Skulle du vælte uheldigt og få arm eller ben i klemme under cyklen eller lignede, så kan netop denne skinne betyde forskellen på knogle brud eller bare blå mærker.

Jeg mener man skal tage sig råd til at købe det bedste sikkerhedesudstyr til sig selv, da det er det eneste der er til at holde dig i live, hvis uheldet er ude. Så spar hellere noget på motorcyklen, så du har råd til ordentlig beskyttelse.

Det var en lang smøre, nu må jeg hellere holde.

• #13   3. mar 2005 Jeg kører selv i tøj fra www.mconline.dk
    Det er godt nok codurra, men det overgår langt forventningen i forhold til den billige pris.
    Jeg har også haft et sæt Speedy, som var noget dyrere, men absolut ikke bedre.

VH Poul

• #14   28. mar 2005 (link fjernet)

Kvaliten er i top. Beskytter over det hele! Dejlig tyk læder, gode syninger, stærke lynlåse, god bevægelighed.

Mht størrelsen, så brug dette link
    (link fjernet)

jeg er 192 høj og vejer 90 kg. Har købt i str 52. Det er dog lidt stramt, men har allerede givet sig en del!

Kommentér på:
Beklædning fra T. Hansen

Annonce