1.160 visninger
|
Oprettet:
IXS udstyr... {{forumTopicSubject}}
Hejsa, nogen der har erfaringer med IXS udstyr.....hjelme, tøj o.s.v.???
http://www.ixs-fashion.com/
Synes nemlig deres udvalg ser ret godt ud....det er jo ved at være tid til at skulle købe udstyr for dem der skal ud på deres debutsæson.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
Hehe, men lige præcis jakken køber jeg en Yamaha, men alt andet kunne jeg da godt finde på at købe hos IXS....
Som sagt, synes de har et meget fedt udvalg.
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.535
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Mvh. Rune
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 485
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 207 Svar: 1.103
Er yderst tilfreds med det....
Har en vinterjakke med udtageligt for, samt en sommer jakke. Handsker og støvler.
IXS udstyr...