{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.732 visninger | Oprettet:

MC-messe {{forumTopicSubject}}

Så oprandt måneden med "alle" mc-meserne. Det betyder jo at det ikke vare så frygteligt længe inden vi kan hive vores maskiner frem igen. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der får fuldstændig kriller i hænder og fødder, når jeg træder ind i en hal fuld af mc'er. Mmm, bare duften af sådan en tingenst... namme nam...
Som bekendt er der jo messe i Forum i denne weekend, og jeg stod selvfølgelig på pletten tidligere idag. Jeg vil dog sige at jeg er ret skuffet. Jeg havde en anelse om, at det nok ikke var super stort og "lækkert" men desværre var det værre end jeg havde ture håbe. Dagens højdepunkt var, da coca cola delte gratis cola zero ud...

Med andre ord, jeg kan ikke anbefale at tage til "motorcykler i Forum"
Til gengæld tror jeg, at det bliver super duper godt i næste weekend når tappehallerne åbner dørene. Jeg glæder mig ihvertfald... og ikke mindst fordi, der er vi kommet en uge tættere på sæsonstart *GGG*

Rigtig god weekend til alle *SSS*

/

Heidi


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-messe
Kommentér på:
MC-messe

Annonce