{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Så er der RF600R i hus =) {{forumTopicSubject}}

Mey McG.
Jeg satte for nogen tid siden min GS500 tilsalg, da jeg gerne ville have en størrere mc.
Jeg overvejede suzuki SV650S, og Suzuki RF600R. Valget faldt på RF, da jeg ikke synes man sidder godt på en SV, og RF kører bedre (efter min mening)!.

Jeg har været ude at se på nogle stykker i 70.000 krs klassen, og de levede ikke rigtigt op til forventningerne. Enten var de ridsede og pletmalede overalt, eller også kørte de ikke som de skulle.

Sidste weekend kom jeg rent tilfældigvis til at se en RF600R hos Banks Mc i holstebro. Jeg kørte derud for at se på dyret. Jeg havde ikke de store forventninger, da den kun stod til 56.900 kr. Men jeg blev meget positivt overrasket. Af de 5 jeg har været ude at se på, er det uden tvivl den flotteste, og den der kører bedst. Og da det er ved en forhandler, er der garanti på den.

Den har enkelte skønhedsfejl som et par stenslag, og en enkelt lille rids på stellet i venstre side, hvor toppen af ens støvler er. Ellers står den 100% perfekt.

Den har haft en kåbeskade, så venstre side er malet om, og det er de sluppet rigtig godt fra. Ingen ville have opdaget det, hvis han ikke selv havde fortalt det.

Den har lige fået stort setvice med nye dæk, nyt kædekit, nye bremseskiver og klodser, alle væsker er skiftet, ventiljustering, klarburatorsyncronosering, karburatorjustering, osv, osv, osv.
Den kører VIRKELIG godt. Ikke en eneste lille midlyd, skramlen eller andet.

Igår var jeg så ude ved ham med min Gs500 for at se om han ville tage den i bytte. Det ville han. Jeg fik 2500 mindre end jeg havde forventet ved salg til forhandler, men det kommer jeg nok over. Det SKULLE være være den RF, da jeg kommer til at lede længe efter en i samme stand.

Lidt billeder: (link fjernet)

Jeg beklager billedkvaliteten. De er taget på banks mc's værksted. Farven snyder. Den passer kun på billedet af håndtaget (hvor man kan se hjørnet af tanken). Mc'en der står bagved på 3 af billederne er min gamle Gs500.

Hvad synes i?

/Jezperr - som venter på foråre =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der RF600R i hus =)
Kommentér på:
Så er der RF600R i hus =)

Annonce