{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. bestilling hos Louis de
  • #1   10. feb 2007 Jeg siger mange tak smiley

• #2   10. feb 2007 Louis er et af de foretagender, der bare kører på skinner.

Kig rigtig godpå deres alminedlige betingelser, de beskriver sandelig også, hvordan man returnerer og hvordaande tilbagebetaler. Det er ikke bare noget de skriver - de gør det!!!

• #3   10. feb 2007 de er rigtige goe. de er faktisk ofte hurtigere end hvis du bestiller fra en dansk hjemmeside. jeg elsker louis... og ja det gør jeg... de plejer også at have en go pris

• #4   10. feb 2007 Jeg bestilte hos dem i torsdag via tlf. De sagde at de ville pakke tingene på mandag, og så ville der gå op til en uge før jeg havde dem.

• #5   10. feb 2007 Jeg bestilte min hjelm samt et xtra visir dernede for et stykke tid siden.
    Hjelmen hva ikke på lager, så de sendte først kun visir, der gik omkring 2-4 dage, men de havde så trukket alle de penge fra min konto som det blev inklusiv hjelm (Hvilket de ikke må, da de ikke når de ikke har sendt varen) men sørme ikke om de var sat ind igen for hjelmen inden jeg modtog visiret.
    Med visiret fulgte en seddel hvor der stod at de ikke havde hjelmen på lager og så hvilken uge den ville komme i, og at de self. ville sende den uden xtra omkostninger for mig :D.
    En uge senere blev der trukket penge fra min konto og fik en mail med at min hjelm nu var på vej (En uge før der havde stået i papirene) smiley

Så jep super super service de har, og kort leveringstid når alt er på lager smiley

• #6   12. feb 2007 Tak for responsen smiley Det virker absolut også som et godt firma.
    Varene er da også bestilt =)

James

Kommentér på:
Vedr. bestilling hos Louis de

Annonce