{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki vs 700 bagbremse
  • #1   12. nov 2016 prøv evt at se på min brors intruder 750 han har stadig en profil herinde selv om den er solgt profil navn ( Claus D) han have mont et fremflyttersæt smiley mon ikke det er det samme smiley

  • #2   12. nov 2016 kunne det ikke laves med kabel træk i stedet. det må da kunne trækkes lidt pænere end den stang

  • #3   13. nov 2016 Det ligner noget makværk det der. Og du kan være 99% sikker på at en synsmand ikke godkender det. Originalt er det et delvist rørført kabel og stang der løber langs siden. Det ser væsentligt pænere ud.
    Mit gæt er at han enten har købt et mangelfuldt fremrykkersæt eller at det er gået i stykker på et tidspunkt, og så har han "tryllet" for at få det til at virke igen.
    Hvis du kigger på billedet af min her, så kan du se det rør det er trukket igennem lige under sidedækslet. Den kasse det rør ender i indeholder så bremselyskontakten før wiren forsætter (uset) tilbage til bremsen. Det ser ud på samme måde med et rigtigt lavet fremflyttersæt.



    profilbillede
  • #4   13. nov 2016 Flex: Tak for info. Jeg er kommet frem til at købe et org kabel som du har afbilledet her. Det eneste jeg ikke kan gennemskue er præcist hvordan bremselys kontakten skal sidde?? Har du evt et billede af det el en tegning evt?? Og på min kommer jeg til at konstruere et lille vippe beslag der hvor kablet ender ved de org fodhvilere da min bremsepedal skal skubbe og ikke trække hvis du forstår..

Kommentér på:
Suzuki vs 700 bagbremse

Annonce