1.347 visninger
|
Oprettet:
Hvordan blir man hjælpeadministrator...? {{forumTopicSubject}}
Vil lige starte med at sige at jeg ABSOLUT ingen ambitioner har i den retning.. :)) Nok nærmere tværtimod, men er født nysgerrig..
Men kom bare til at spekulere lidt over det,- nu i dag hvor det har sprøjtet ud med nye admins.. :))
Så, hvordan og hvorledes? Er i blevet spurgt, og af hvem? Eller har i selv budt jer til?
Og vil lige pointere igen,- det er ren nysgerrighed der driver værket, og intet andet..
Mvh. Michael.
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
Mvh Charlotte
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.881
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
er forskellen ikke den sammen eller har farven en anden lyd??
..I begge tilfælde håndhæver de et eller andet forskruet normsæt samtidig med, at de antager at vi almindelige dødelig skal have en eller anden ekstraordinær respekt for deres gruppeidentitet????
Gaaaaz!
Hvordan blir man hjælpeadministrator...?