3.995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Lukket Mc trailer Østjylland Lukket Mc trailer Østjylland

Hej MCG'er,

Jeg har købt mig en en Aprilia Shiver, som står hos en forhandler i Odense.

Sagen er, at jeg skal hente den i næste uge, og eftersom jeg kun har et sommersæt og vejret lover lige omkring frysepunktet, vil jeg egentlig gerne undgå den lange køretur til Skanderborg.

Kender I derfor til steder, hvor man kan leje en lukket MC trailer eller varevogn, hvor en MC kan surres godt fast i? Helst omkring Østjylland smiley
Alternativt er der selvfølgelig de flyttetrailere, der kan lejes rundt omkring, men kan man surre MC'en godt nok fast i dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lukket Mc trailer Østjylland
  • #1   22. nov 2016 Hej Claus, ved ikke lige hvor du er fra i det østjyske, men Shell på Mariagervej i Randers har masser af flyttetrailere til leje til fair priser. Dem har vi jævnligt lejet til at flytte mc i. Der er normalt surringsøjer i indvendig, så du skal bare have nogle fornuftige stropper med og hvis det skal være rigtig godt, så en forhjulsstander. (ikke nødvendig, men god at have)

God fornøjelse med ny mc !

• #2   22. nov 2016 ved det er det samme ved shell i billund har din en med rampe og fine kroge og med en max tilladt totalvægt på 10xxkg

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #3   22. nov 2016 http://ofu.dk/dk/Udlejning/Trailer-udlejning

• #4   22. nov 2016 prøv det gamle Statoil i Skanderborg Øst de har lukkede trailer

• #5   22. nov 2016 hvorfor skal den være lukket ? er det ikke nemmere med en mctrailer?

• #6   22. nov 2016 Så får den jo stadig salt alle steder
    Når man nu alligevel skal havde en trailer slipper man for at skulle vaske/ spule/ skylde i 30min+

• #7   22. nov 2016 Kender du ikke nogen der har en hestetrailer? Der er da ihvertfald god plads i sådan en. smiley

• #8   22. nov 2016 #6 det er rigtigt men med en alm MC trailer kan man se MC i bagspejlet det giver for mig ro i sjælen smiley og nu er det jo hans lille ny og han vil på den måde smile helt op til begge øre hver gang han se den i bagspejlet smiley
    Og tænk på alle de mennesker som Ts møder på sin tur fra Odense og tilbage de ser jo kun en rigtig glad mand der smiler til dem og vupti så bliver deres dag bedre og det vil brede sig som ringe i vandet kan du ikke se det for dig så ALTID en åben MC det er til glæde for hele verden smiley smiley smiley

• #9   22. nov 2016 De lukkede trailere fra freetrailer.dk er gode til formålet med invendige surringskroge - og så er de (næsten) gratis.

• #10   22. nov 2016 Tak for svarene alle sammen smiley

Haha ja, jeg må også indrømme at jeg faktisk ikke er så vild med ikke at kunne se motorcyklen undervejs, men det er netop pga salt og vejret, at jeg vil have en lukket smiley

Jeg har ikke nogen stand til den, så er det bedst at stille den på sidestøttebenet og sure den fast, eller skal den stå helt lige og så lade remmene holde balancen?

• #11   22. nov 2016 den skal ikke stå på sidestøtteben , men søg evt i forum under surring af mc

• #12   22. nov 2016 Det lader jeg være med så smiley

Det er da alligevel noget af et halvdyrt projekt at skulle transportere sådan MC, når man skal leje trailer, købe surringsbånd osv. Godt MC'er er lidt billigere på den her tid af året smiley

• #13   22. nov 2016 ja du er desværre ikke i nærheden af mig(sydfyn) .ellers kunne du fint låne surringsbånd her ,

• #14   22. nov 2016 Det er pænt af dig, men ja - Sydfyn virker som en forkert vej at køre for at låne smiley

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #15   23. nov 2016 Nu ved jeg ikke hvor du bor, men sidst jeg var i IKEA i århus kunne man låne lukkede flyttetrailere gratis hvor de også sælger billige surringsbånd. (de ligger henne ved udgangskasserne og er kraftige nok til en mc)

Ellers kan du følge den her side til næste gang, så slipper du for alt det bøvl smiley
    www.facebook.com/aarhusroadie

(den starter dog først til foråret)

• #16   23. nov 2016 Kør den op i eet af de forreste hjørner så forhjulet er låst og sur bagenden fast med båndstrammere til øjer i begge sider af traileren. Læg båndstrammeren en gang rundt om stellet hvor det passer så den ikke skrider og stram dem så affjedringen er spændt godt ned, så går den ingen vegne.

Du må IKKE stille den på sidebenet, det kan ikke holde til båndstrammerne og cyklen vil vælte.... spørg mig ikke hvordan jeg ved det smiley

• #17   23. nov 2016 @ Michael S: Se bare at få den bygget færdig til tirsdag morgen - så er jeg din første kunde! smiley

Og tak, jeg bor i Skanderborg, så det er ret tæt på.

@ Per: tak for rådene - det er godt nok en helt videnskab at fastspænde sådan en smiley Og jeg er heller ikke sikker på, at jeg egentlig vil vide meget mere om, hvad der kan ske ved det smiley

• #18   23. nov 2016 Jeg har flere gange flyttet MC'ere både gade og banecykler i varevogne.
    du kører hjulet op i hjørnet, stripser forbremsen, så hjulet er låst godt, så kan to surringsbånd(gerne flere hvis det giver en ro i sjælen, første gang brugte jeg mange flere) kunne klare det uden problem. Samme metode burde virke i trailere, hvis det er bedre.
    Men ellers så tjek Gomore, for leje af varevogne, gerne med lift det gør det noget nemmere for dig, hvis du er alene om det.

Tillykke med den nye cykel smiley

• #19   23. nov 2016 Sådan hentede jeg en blackbird for nogle år siden. Op i hjørnet med forhjulet. Sæt den på side størøttebenet og spænd den lidt ned i forgaflen. Så stropper bagpå så den ikke glider rundt. Og så ellers 850 km autobahn hjemad. Og den stod der sgu endnu da jeg kom hjem. smiley

profilbillede
  • #20   23. nov 2016 www.freetrailer.dk

Dem har jeg brugt flere gange til mc

• #21   29. nov 2016 Tak for svarene alle sammen - cyklen er nu godt på plads i sit nye hjem, så nu skal det bare blive marts smiley

Kommentér på:
Lukket Mc trailer Østjylland

Annonce