{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En pæn kinøjser
  • #1   14. feb 2007 Det var sørens. Ligner næsten en Honda NTV650 - bortset fra motoren. Jooh, de skal nok komme de kinøjsere...

• #2   14. feb 2007 Pæn????? smiley

Nikolaj

• #3   14. feb 2007 Pæn? Det er der vist delte meninger om, personligt syns jeg den er snot-grim...

• #4   14. feb 2007 jeg synes nu heller ikke den er for pæn, men hver sin smag...

• #5   14. feb 2007 Hehe - ja alt er jo relativt... smiley

• #6   14. feb 2007 Pæn aldrig i 1000 år .... ligner et halvhjertet forsøg på at efterligne en DUC i børnestørrelse , men legetøjsstadiet kommer de sgu aldrig over ...
    de kunne starte med at finde sig et ordentligt navn
    wing wang kftop 301 000 Q... det rimer sikkert i kinøjserland , eller what ever ringer ikke nogle klokker her og kommer aldrig til det ringer mere med lidt kløen i bollerne hæ , ville passe bedre med matchbox cykles

• #7   14. feb 2007 Man kan lide den her eller ej, men vi - nej I- kommer altså til at glemme alle vore - nej jeres - fordomme!!!

Der kommer flere!

• #8   14. feb 2007 Det ville hjælpe lidt på det hele hvis de pillede styrkåben og taskerne af og satte et lavere styr og en anden udstødning på smiley

• #9   14. feb 2007 Hmmm
    ikk lige en cykel efter min smag:D
    Men men er jo en smags sag hehe

• #11   14. feb 2007 Syntes den er ret kedelig og syntes da også motoren lyder ret trist... Designet ligner noget fra starten af 90'erne, men ville aldrig alligevel købe sådan en, syntes ikke det er en "helt rigtig" MC smiley

• #12   14. feb 2007 lidt for meget r1 over den .

• #14   14. feb 2007 ligner en Tupperware på hjul meget lig hayabusa

• #15   14. feb 2007 Mikkel - (jeg sidder her og smågriner)

Du rammer sømmet lige på hovedet. Englænderne og deres ejere sagde nøjagtig ligesådan,alt mens de ikke kunne finde ud af at sætte en el-starter på!!!

I løbet af ganske få år, havde japanerne fundet ud af først af opnå samme kvalitet, dernæst at forbedre et antal produktionsteknikker.

Nøjagtig det samme er tilfældet med dyt-biler!

• #16   14. feb 2007 Toppen af poppen er da en japser , kvalitet uden huller så står der da Honda , Kawasaki eller Suzuki på tanken
    som sagt skulle de måske købe sig et etableret mærke og navn inden de falder og brækker benerne over deres legetøj

så iøvrigt på messen i Herning tag 5 for en japaners pris!
    Hva fanden er det for en mentalitet og markedsførings politik ? der kunne spares optil 4-5000 kr.
    Bliver man så snydt før eller efter Messen ,.
    Gad da godt se ham der købte sin cykel ugen før !!!
    Ja tak ville gerne bede om en 5 styks wang lun , til samme pris som et styk 3 zoners HT-buskort ....

her nøjes jeg med buskortet så ....:))

• #17   14. feb 2007 Pæn, ja. sammenlignet med hvad de ellers har disket op med af små overdemisioneret knallerter.
    Kun 3 ting skær i øjnene på den. Sædet er for stort at se på, styret for højt og udstødningen lidt fesen at se på.
    Men stellets udformning samt lakdelene viser da i det mindste at designet også har været en vigtig faktor.
    Med det design den har er de sprunget 15-20 år frem i tiden og ligger nu i midt 90'erne.

/
    Jesper

• #18   14. feb 2007 Kristian R:

Du har selvfølgelig lov at have dine meninger, men penetrationsteknik i markedsføring virker!!!

Jeg kommer lidt til at tænke på alle de mennesker der for 15-20 år siden afviste computere fra fjernøsten som "Bambus", eller de mennesker der lidt senere sagde "Internettet, det er en gimmick", eller de engelske maskinstormere fra 1800 tallet, der alle sagde: "man kan ikke lave håndværk på den måde", eller kulminearbejderne der sagde, "vi skal brug kul, eller har industrierne ingen energi", eller.... jeg kunne blive ved ....

... forstokkethed er farlig. Verden er i udvikling, og selv om an ikke ligefrem løber med,må man have øjnene opmærksomt på, hvad der sker. Ellers løber verden fra os, og vi står tilbage på perronen med skægget i postkassen smiley

• #19   14. feb 2007 Cool nok, at den mest åbensindede er er en midaldrende mand fra Vestegnen smiley Og ja, det ligner japanerhistorien om igen. I midten af tresserne ville jeg have svinet de små og grimme japanere til, men i halvfjerdserne ville jeg være håbet på en cb 750. Jeg synes stadig ikke, at den viste model er nogen skønhed, men der bliver da lagt mere vægt på designet end tidligere.

• #20   14. feb 2007 Pæn er den ikke i mine øjne men giv Kina 10-15 år mere så kan det da godt være at de kan lave noget jeg vil købe. Indtil da så sidder jeg lige over.

Nikolaj

• #21   14. feb 2007 Den blå farve er da pæn i mine øjne meeen den ligner en busa der er kørt ind i en mur, buttet og alt for kort, og som følge af uheldet, kan man se at tanken slet ikke passer til det iøvrigt enorme sæde, og slet ikke til stellet, gabet mellem tank og stel og sæde er så stor at der kan løbe en kat igennem med oprejst hale...
    Stellet har tydeligvis også taget skade, kan man se på de buler der er forsøgt udspartlet...
    Udstødningen ligner noget en rumænsk børnehave har samlet i en middagspause.. og styret lavede de så i kaffepausen..og spejlene fandt de ude bagved fra en bedstefar cykel.
    Kåben har oså taget skade af uheldet, den står jo helt lodret som muren den ramte, og forlygten blev mast ud til en ukendelig stor model.
    Forskærm er for bred til både gaffel og fordækket, og lækker detalje med de tallerken store gule reflekser, og de geniale stålombundne bremseslanger der gnider sig op ad lakken...
    Min mening om cyklen, og har intet med navnet og gøre

det er en ommer´

• #23   14. feb 2007 Hvad er det nu man siger: Alt pynter på en mødding !!

• #24   14. feb 2007 Den type kinøjser jeg sammenligner med er denne:
    http://bikedanmark.dk/mc7.htm
    Og der er altså sket 20 års designudvikling på de to modeller. Men det er sket på 5 år...

• #25   14. feb 2007 Mit drømmescenarie:

De kinesiske priser presser de japanske priser, som så presser de europæiske MC priser.

Dvs Ducati, Bimota, Aprillia, MV-Agusta og Triumph til menneskepriser = YES SIR!!!

(ja ja, den sidste del er desværre nok ikke særlig realistisk, men man skal jo have lov at drømme...)

Kommentér på:
En pæn kinøjser

Annonce