{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e-bay
  • #1   6. mar 2005 har også selv lige bestilt nogle ting over ebay.
    man skal være medlem(gratis) og ellers betaler man med VISA og d bliver sendt med posten til din dør... har kun haft gode oplevelser med d...

• #2   6. mar 2005 helt kanon.. jeg har oprettet mig.. men der står jeg skla skrive en kode som kommer på min mail eller sådan noget.. er det ikke private der sælger ting ... har vi ikke en side der er noget lignende på dansk...

/glenn

• #3   6. mar 2005 der er meget motorcykel sjov på ebay.de og ebay.co.uk
    d er også for at holde lidt fast og være seriøs at man handler over ebay... man kan vel sige at d også er lidt mere sikkert for os købere... hvis der er problemer med en sælger så ryger de ud... og man kan se om den man køber af er populær... meget rar side (-;

• #4   6. mar 2005 hej Glenn

husk hvis du køber hos en der kun modtager bankoverførsel, så skal du lægge min 35 kr oveni til din egen bank, og du skal i banken og udfylde en blanket om overførsel af valuta til udlandet. så der skal være meget at spare for at bruge den metode
    jeg var i banken i mandags og betale på den måde så det er friskt i min erindring smiley

Hilsen

Jan

• #5   7. mar 2005 Jeg betaler 20kr for at lave en kontooverførsel til udlandet via min netbank

Happy ebaying - der er MANGE penge at spare

• #6   7. mar 2005 hmm. Det er helt kanon. Jeg har set et bagdæk til min kawa zx-10 til ca. 400 kr. Det måå siges at være billigt.. Sidst jeg købte kostede det 1900... Så der er noget at spare..

Mange tak for alle de gode råd og links

• #7   7. mar 2005 Når det ikke er de helt vilde beløb jeg skal sende, sender jeg pengene i en konvolut direkte til sælgeren, og er det flere så får jeg dem sendt som et værdi brev, det er meget nemmere og billigere, og jeg har gjordt det mange gange uden problemer, jeg skriver først til sælger om det er ok at gøre det på den måde, det er det som regel..

• #8   7. mar 2005 Har også kun haft gode oplevelser med ebay. Har købt over 20 ting på ebay med en besparelse på omk. 15.000...

• #9   7. mar 2005 et lille "men" ved at købe i Tyskland er forsendelsen! et dæk eller en skærm løber hurtigt op i 100 - 200 kr. i bare forsendelse, så det skal selvfølgelig regnes. Desuden betaler du typisk for transaktion på 10 - 40 kr alt efter om du bruger netbank eller går ned i banken, sidst med ikke mindst sælger banken altid EURO til en lorte kurs!
    Der er dog stadig mange fordele og har da også selv benyttet det en del;-)
    husk ved kontooverførsel skal du bruge sælgers IBAN konto nr. samt hans banks BIC kode (adresse kode)

Kommentér på:
e-bay

Annonce