779 visninger
|
Oprettet:
FÆLGE HJÆLP {{forumTopicSubject}}
jeg har smidt nogle billeder ind i mit fotoalbum http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=856 af min forfælg (bagfælgen har samme problem) den er beskidt, og jeg har taget det jeg kunne med sæbevand (god opløsning), lampeolie og wd40.... men indet virker på det sidste.... men jeg ved at det kan tages af.... da begge mine cbr600 havde helt hvide fælge da jeg fik dem..... så jeg jed ikke hvordan forhandlere gør det... men jeg kan ikke få dem rene... nogen gode forslag?
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 96
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 127
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 755
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
Hmmm grimt lokum eller grimme fælge.........?
Så nu blir konen sur når den den mangler på toilettet :-).....
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Per
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
Havde min cykel hvide fælge, ville jeg dog gå skridtet videre og efterbehandle med noget nano halløj. Så går skidt og bremsestøv lige så let af fælgen, som det "fastbrændte" skidt i en Ajaxreklame...
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 271
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
FÆLGE HJÆLP