{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Lakering og sandblæsning {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have omlakeret min tank, xv750. Nogle bud på en dygtig mand i Fredericia-Vejle området der kan fikse det. En mørkeblå alla den på Bolt'en sprøjtet på til UG. Har også nogle krom stumper der skal sandblæses.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering og sandblæsning
  • #1   11. dec 2016 jeg har fået min tank lavet ved tørring autolak, gør et fint stykke arbejde.. men han får nok svært ved at lave en farve han ikke ved hvad er. mørke blå er jo meget.
    og blæsning af chrome stumper skal du nok til en anden med. men hvad er det du skal med de stumper bagefter? males eller poleres op eller hvad er planen? kan muligvis hjælpe hvis jeg ved lidt mere.


  • #2   11. dec 2016 Den kan jeg sagtens håndtere i Fredericia. Skriv en pb så finder vi ud af noget

Kommentér på:
Lakering og sandblæsning

Annonce