Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se lige det her.
  • #1   10. mar 2005 det er dyrt at få sendt fra USA!! det er det eneste jeg ved....

• #2   10. mar 2005 Jep, fragten er det dyreste. Tolden ligger på 9-12%, men det kommer an på hvad der er du køber.

Husk på at du betaler told af totalbeløbet!!!

• #3   10. mar 2005 Spørg om de ikke vil lade være med at fakturere fragten.. Du kommer self. stadig til at betale den, men fremgår det af faktura'en at du kun betaler for delene, så slipper du for told og moms af fragten....

• #4   10. mar 2005 det ser rigtig godt ud.

Peter: dvs. at hvis jeg køber for 5000kr. skal jeg betale ca 5500kr. + fragt?? Hvor meget kan fragten være på??

• #5   11. mar 2005 ja jeg tænkte på det samme.. jeg har kig på et jetkit + kn filter til min ZX-10 og det løber samlet op i underkanten af 1000 kroner..Og det er sgu billigt. Ellers koster det omkring 2200 herhjemme.. så der er da lidt at fragt og betale told af... Eller er det bare mig.. ER der nogen der kan komme med ca. beløb af hvad det koster ca at sende pakken fra USA...

• #6   11. mar 2005 Hmm, ja men så kan det jo faktisk også godt betale sig, hvis det ca er +35%. Jeg har da fundet et komplet udstødningssystem til min til 740 usd. 740 * 5,5 =4070kr. + 35%. = 5494,5kr. Det får man da ikke et komplet system for herhjemme??

• #7   11. mar 2005 Benny

Lad os nu se om jeg får råd. Gad jo godt forkæle min maskine lige så meget som den fortjener, og som du har gjort;-) Men det er jo et valg man gør. Jeg vil jo også gerne have mad hver dag hehe.

Kommentér på:
Se lige det her.

Annonce