Bmc filter - for lille dysse. {{forumTopicSubject}}
Hey guys.
Efter jeg har slebet ventiler og skiftet olietyve i min gamle fzr600r (4jh)
Ville jeg grundindstille pilot skruerne, og satte dem som manualen sagde men den manglede kræfter i bunden og midt rpm og gik elendigt i tomgangså jeg tjekkede mit filter ud og kan se det er et bmc "racerfilter" så jeg tænkte den måtte få for lidt sovs og gik på google for at lære hvordan sådan en cv karburator virkede, derefter stillede jeg skruerne på 4 runder ud, og den går derefter meeget bedre,.
men jeg læste flere gange på nettet at hvis pilotskruen er mere end 3 runder ude er dyssen for lille og hvis den er under 1,5 runde ude er den for stor.
Bør jeg dysse op?
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.576
nov 2016
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 23
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.028
Få den justeret ind af en Pro. Så spiller det
nov 2016
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 2 Svar: 23
Jeg må prøve at lave en aftale med en rullemand
Bmc filter - for lille dysse.