418 visninger
|
Oprettet:
Klimaforandring {{forumTopicSubject}}
Så lige nyhederne her til aften kl. 19. Her havde de et indslag ang. globalopvarmning. Her blev tidligere argumenter for opvarmingnen skudt lidt i sænk. I kan se klippet her. http://sputnik-dyn.tv2.dk/popup.php?nodeId=6194151&channelId=0
(Tager lidt tid at loade)
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
MC-sæson 365 dage året rundt!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 334
Vandscooter any1?
/Anders
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.479
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 334
/Anders
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.963
Hermed er opfordringen sendt videre .......... spis bøf med løg, kål osv. så får vi en varm sommer
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.130
Jeg er ikke nervøs på Jordens vejene, det er sgu mere os nøgne aber jeg tror for svært ved at overleve på sigt...
mar 2006
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
Det er en diskussion der aldrig vil stoppe og iøvrigt er mennesket (og vore maskiner osv) kun en lille brik i det spil.
Det vil i min verden være totalt blåøjet at tro på at mennesket alene er skyld i forandringerne. Det er ikke mindst en økonomisk interessekonflikt mellem parterne og en kamp om politisk indflydelse. Tor da endeligt ikke at en person som A Gore turnerer rundt i verden med sit budskab KUN fordi han er bange for jordens fremtid.... han har bogsalg og sin politiske karriere at tænke på ikke mindst. Spindet er hvad det er!!!
Jeg tilslutter mig dig Søren - ud at cruise i dieselhakkeren mens de elektroniske apperater derhjemm kører for fuld knald.
Og iøvrigt vil vandet ikkke stig mere en max ½ meter iflg nyere undersøgelser - skulle polerne mod forventning smelte! Og nu vi er ved dem, så viser dansk forskning ved hjælp af HC Ørsted satelitten, at de geografiske poler flytter sig og vil fortsætte hermed de næste mange år fremover... sååå mon ikke også det, sammen med den kosmiske stråling, udledning af CO2 gasser og andet skadeligt for miljøet spiller en lille rolle i de forandringer vi er vidner til? Med 2 graders forandring inden for de sidste 15 år!?! Vor herre bevares!
Mit sure indslag :O)
mar 2006
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
Lad os få noget sol og varme, så vi kan få luftet kværnet igen... Nu er der heldigvis ikke længe til! Muahahahahah
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.130
Og jeg mener heller ikke vi skal ændre vores fremfærd, vi er blot som vi er, mennesker på godt og ondt..... Men derfor kan jeg jo godt være en smule bekymret over vores arrogante forhold til den klode der huser os..
Mit glade indlæg.. ha ha
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.020
Lad mig vende det lidt om og spørge: Hvad er folk mest interesseret i at høre iht den globale opvarmning?
1. At vi selv er skyld i den og at vi skal til at skære ned på forbruget?
2. At det ikke har hold i virkeligheden og at vi trygt kan fortsætte som vi hele tiden har gjort?
Sidst men ikke mindst: Hvad vil erhvervslivet, politikerne (og de borgere der stemmer på disse) gerne høre?
- Jeg tror desværre, at det gamle ordsprog med at "man hører det man gerne vil høre" ikke er helt skudt forbi i denne situation.
Klimaforandring