1.526 visninger
|
Oprettet:
Skift af styr... {{forumTopicSubject}}
Jeg vil have et andet styr på min Aprilia Mana GT. Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på? Forslag til bedste fremgangsmåde? Tricks til at få gummihåndtagene af i et stykke? Alle gode råd er velkomne
Mvh
Morten
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Gummiet på gasgrebet skal du ikke have af. Det andet kan klares med wd-40 og trykluft
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
Skift af styr...