Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stivstellet MC
  • #2   10. feb 2017 Kan de sæde med nogle fjedre ikke løse problemet lidt? eller er stadig helt tosset?

• #3   10. feb 2017 Hvis du skal køre længere ture plejer det at kræve nyrebælte, ellers pisser du blod når du når frem.

• #4   10. feb 2017 Jeg har kun kørt stivstellet HD, og vil sige, nyrebælte til langture er en god ide smiley

Mødte engang en Nordmand heroppe i Nordjylland, han var på vej hjem fra Italien på en stivstellet HD, og hans sæde var et stykket bukket dørkplade, så det er nok også en temperament sag smiley

Der findes dog sæder med gode fjedre ...

• #5   10. feb 2017 Jeg tror nu en stor blød og fed røv er bedre en af beton. smiley

• #6   10. feb 2017 Tænker hvis du ikke kan lidt at køre i en sænket bil.. så er jeg ret sikker på at stivstellet ikke er noget for dig...

• #7   10. feb 2017 Find dig en gammel Harley med et godt røvformet sæde på den rigtige fjedrende saddelpind...og selvfølgelig springerforgaffel...så er der ingen problemer med bagenden... Føles faktisk stivere i forenden... Jeg har en wla bobber fra 42'...så bliver det ikke federe...med mindre du har råd til en Knucklehead... smiley

• #8   10. feb 2017 Sagen er jeg har kigget på en Yamaha Dragstar som er stivstellet, og har 200mm bagdæk

• #9   11. feb 2017 Mon ikke bare fjederen er skiftet ud med en stang... så skulle det være til an ændre igen hvis man ikke gider det

• #10   11. feb 2017 Tjek lige om den Dragstar overhoved kan synes som stivstel før du kaster dig ud i et køb smiley

• #11   11. feb 2017 Stivstel is the shit... Har haft flere. Ingen problemer. Heller ikke selvom jeg har dårlig ryg. Jeg har dog ikke kørt rigtig lange ture......

• #12   12. feb 2017 Jeg har det fint nok med min stivsteller. Har et godt King & Queen sæde.
    Naturligvis er det slemt at ramme et hul i vejen, men Ellers tager dækket da noget af det osse. Jeg vil ikke anbefale et lavprofil til en stivsteller.
    Du kan jo vælge at sætte et Bobbersæde på den, så du har affjedring i sædet.
    Og så er det i øvrigt ret fedt at sidde lavt. smiley
    - Og så skal du da nok lige tjekke den bike du beskriver, for den er ikke født med stift stel, og vil helt sikkert ikke blive synet med det.

Kommentér på:
Stivstellet MC

Annonce