{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Opgradering af Suzuki Gsxr600 ('05) {{forumTopicSubject}}

De fleste sidder vel og surfer en lørdag aften når vejret ikke lige er til en tur på cyklen. Derfor et spg. til dem, der har kendskab til værksteder i Københavnsområdet:

Jeg skal have monteret følgende:

1. Bolt on (Yosi eller Acropovic)
2. Nummerpladeholder og blinklys (Rizoma)
3. Evt. en Power Commander

Jeg har afventet et tilbud fra Enghave i 2 uger og ville derfor høre, hvor I evt. ville gå hen for at få ordnet ovenstående.

God aften

Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opgradering af Suzuki Gsxr600 ('05)
  • #1   24. feb 2007 ja .. enghave .. meget flinke mennesker .. men de har simpelhen for travlt ... tag der hen grip fat i chefen på værkstedet .. det plejer at give resultater .. :o)
    har selv fået powercomander på min egen her i vinter ..


  • #2   24. feb 2007 Lydmuren i stenløse, de har styr på det....

  • #3   24. feb 2007 Reinhart har lige overtaget Yosimura importen fra Holtug. Så skulle det gerne hjælpe lidt.

    Når man kører suzuki er det helt klart en trioval yosi der spiller... uden tvivlom det.

    Sikker på at grunden til at enghave er lidt sløve idet, er sikkert at de lige har overtaget. Skal nok lige have styr på tingene først.


  • #4   24. feb 2007 Tak for kommentarerne. Angående valg mellem Akro og Yosi så har jeg forhørt mig rundt omkring og så vidt jeg kan forstå larmer Yosi'en en del mere i tomgang (måske lidt for meget) og koster en del mere.

    Overvejer også at købe delene i udlandet, men skal først indhente et tilbud i DK for at se, hvor meget man kan spare.

    Peter


Kommentér på:
Opgradering af Suzuki Gsxr600 ('05)

Annonce