{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.191 visninger | Oprettet:

Parkeringsbøde × 6. Matthæusgade parkeringshus {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg modtog et brev i posten med en rykker fra park one parkeringshus om jeg er en ubetalt parkeringsbøde. Jeg har sidste 3 år haft min Mc parkeret i parkeringskælderen på Matthæusgade i københavn i tilægnede båse/ikke parkeringsplads. Der holder mange andre mc'er og der har aldrig været problemer eller krav om betaling så længe vi holder os fra parkeringspladser. Jeg gik ned i kælder for at kontrollere og fandt 6 bøder på min mc alle indendfor 3 uger min cykel er til vinteropbevaring og jeg har derfor ikke en sjanse for at vide at jeg har fået en bøde da jeg selvfølgelig ikke tjekker min mc hver dag og ingen info om ændring af aftale. Har nogen erfaring med lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkeringsbøde × 6. Matthæusgade parkeringshus
  • #2   24. feb 2017 NÅÅÅ , du er en af dem , der er da en masse der har en hel vifte siddende på styret smiley smiley , det så jeg da godt sidste gang jeg var dernede .

    Der er ingen kvaler ,Bare man betaler .



  • #4   24. feb 2017 Ja ,, så må jeg det smiley

    Var bare der inde og arbejde i kælderen,
    troede at når man satte sin kæreste eje der ned ,lavede man da bare en lang tids aftale

    Jeg måtte da selv betale for at få lov til at parkere og arbejde der nede i kælderen

    mvh


  • #5   24. feb 2017 Tak for svar. Jeg holder ikke parkeret i en parkeringsbås men et lille hjørne hvor der ikke er plads til en bil. Vi havde fået at vide at det var ok at parkere vores mc der så længe vi ikke brugte p pladser. Med vinteropbevaring mener jeg at det er udenfor season så parkeringsvagter må da være opmærksomme på at der ikke bliver kigget til cyklerne i denne periode så man ikke har en sjanse i verden at vide om man har fået en bøde så jeg kan ikke reagere indtil jeg har fået 6 stykker. Tror et nyt selskab har taget over parkeringshuset og da der står så mange motorcykler der uden en p skive må de vide at der må være en grund til dette. Jeg har handlet i en god mening. Ville endelig bare høre om nogen befand sig i den samme situation. Syns godt nok over 5000 kr er et stort beløb at betale i sådan en situation. De har adgang til vores adresser i deres system så de kunne godt informere om situationen så man har muligheden for at reager ved den første bøde.

  • #6   24. feb 2017 Du kan højest få 3 parkeringsbøder for den samme forseelse:
    http://www.fdm.dk/nyheder/hoejst-tre-p-boeder-samme-forseelse


  • #8   24. feb 2017 Måske skulle du/tale med dem, I har lavet den aftale med, så der bliver klare linjer.. Ikke mindst fremover..m

  • #9   24. feb 2017 Matthias. Det gælder kun bøder på offentlige steder. Det er parkeringshus, et privat regi så desværre gælder der andre regler og de må skrive så mamge bøder de vil. Jeg må prøve at forhandle med dem om et rimeligt beløb. De må få rigtig mange henvendelser fra mc ejere som har deres cykler der. Der holder nok omkring 50 motorcykler der til langtidsparkering

  • #10   24. feb 2017 Hej Brynja.
    Min datter boede indtil for nyligt et sted, hvor der kræves P-tilladelse. Hun aftalte med ejeren, at hendes venner måtte parkere et sted, hvor det ikke generer. Ved P-bøder fik hun selskabet, der administrerer for ejeren til at kontakte P-selskabet, som naturligvis eftergav bøder.
    Tænker du kan gøre det samme, hvis det er aftalt med ejeren?


  • #11   24. feb 2017 jeg skal lige forstå hvad er din forbindelse til p huset ? bor du der eller ? hvem har sagt i bare kunne holde der ?

  • #12   24. feb 2017 Jeg bor ved siden af. Der har været en forståelse at vi kan bruge de døde pladser som jeg har fået fortalt af andre mc ejere som holder der. I de 3 år som jeg har haft min mc parkeret der har der aldrig været andet en en enkel advarsel npr jeg holdt lidt for tæt på en parkeringsplads da der var for mange motorcykler i båsen. Ingen bøder. Tror dog parkeringshuset har gået fra ar være administreret af euro park til onepark og de har nok andre tanker. Men det skal man dog have en sjanse for at forholde sig til

  • #13   24. feb 2017 helt vildt træls for dig og de andre der sikkert har fået en afgift , jeg er bange for det er meget op ad bakke ! i har parkeret i en anden mands ejendom som i ingen tilknytning har til , nogle har måske fpet lov at holde der en gang , men man kan vel ikke forlange at de skal kontakte jer og fortælle at nu gælder reglerne ? hvor kender de jeres navne og adr fra ?

  • #14   24. feb 2017 #12 Altså en "mundtlig" aftale med de andre MC ejere...så tror jeg desværre du hænger med aben og ikke slipper for at betale,,desværre.. smiley

  • #16   25. feb 2017 sjanse= chance. smiley

Kommentér på:
Parkeringsbøde × 6. Matthæusgade parkeringshus

Annonce