{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Mathias K
Mathias K
Tilmeldt:
4. jul 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Garageplads i Valby (Nær folehaven) {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Jeg står i den situation at jeg lige er flyttet til Valby (Bekkersgård Vænge) og kunne virkelig godt tænke mig en garage plads til at parkere en MC i dagligdagen.. Jeg ville være meget interesseret i at dele en garage eller bare at leje en del af en garage, men også at leje en hel garage.

Det skal helst være så tæt på som overhovedet muligt!

Så hvis der er nogen der ligger inde med lidt plads, sååee..

Hit me! smiley

- Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garageplads i Valby (Nær folehaven)
  • #1   6. mar 2017 Hey jeg tror det letteste ville være at leje et rum hos shurgard og opbevare den der

  • Mathias K
    Mathias K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #2   6. mar 2017 Hmm.. Udemærket bud, men hvordan er det at komme ind/ud hver dag?

  • #3   6. mar 2017 Du får en kode også kan du komme og gå 24/7 som det passer dig

  • Glenn A
    Glenn A Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   6. mar 2017 Jeg står i samme situation. Har tjekket diverse muligheder, og har overvejet opbevaringsfirmaerne i sydhavn. Dog er deres rum enten for store eller for små. Hvis du kunne tænke dig at deleleje et rum, kan vi evt. finde ud af noget.

  • Mathias K
    Mathias K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #5   6. mar 2017 Jeg synes bare umiddelbart det bliver så langt væk fra mig, i forhold til at jeg regner med at skulle bruge den hver dag, som primær transport middel smiley

    Jeg håber lidt på at kunne betale mig fra at det bliver lidt tættere på. Ser lige hvad der dukker op.


  • #6   6. mar 2017 Du bor da ikke så langt væk fra det kun ca 5min

  • Mathias K
    Mathias K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #7   6. mar 2017 Du har ganske ret, og det var bestemt ikke et dårligt bud!
    Det ender nok også med sådan noget hvis ikke der dukker andet op smiley


  • #8   7. mar 2017 Prøv CPH pop up bikermotel.. ved han lejer ud i garagefællesskab

  • #9   7. mar 2017 bikermotelet på retortvej som forslået er i hvert fald en god idé og tæt på.

    Jeg brugte selv Shurgaard i Valby lige da jeg fik MC, men det er sgu lidt bøvlet.

    Jeg bor på Hestehaven 50 meter fra dig og har garage, men med alarm i garagen koblet til lejligheden er det lidt uhensigtsmæssigt at dele. Vi er en del MCer i området så hvis du er frisk på nogle ture med de "lokale" så sig endelig til smiley


  • Mathias K
    Mathias K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   7. mar 2017 Hvordan fungerer det ved bikermotellet? Jeg synes kun jeg kan finde info om motel delen?

    Damn! Ærgeligt med alarm delen, men forståeligt. Det var ellers præcis sådan noget jeg eftersøger smiley
    Det skal jeg lige huske når jeg får den fragtet hertil, efter at have fundet et sted til den.. Tør ikke rigtig have den stående på gaden smiley


  • #11   7. mar 2017 Kender ikke rigtig så meget til det, men prøv at kontakt dem og hør ad.

    Hvad med de garager der stå nede for bolig blokkene, kan du ikke blive skrevet op der? Ellers er det Shurgaard til nød, i hvert fald i en periode.

    Nu ved jeg ikke hvilken MC du har, men kan godt forstå du ikke vil have den stående på gaden, den er væk inden du ser dig om. Vi har fundet flere stjålne MC'er i området.


  • Mathias K
    Mathias K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #12   7. mar 2017 Yes, det vil jeg prøve smiley

    Desværre forholder det sig sådan at når min lejlighed er fremleje kan jeg ikke få en garage der smiley Registreret køretøj og lejers navn skal åbenbart passe sammen.

    Det er en Yamaha R6, så jeg kunne lige forestille mig hvor hurtigt den er væk smiley


  • #13   7. mar 2017 Baggården til Irma i kbh sv (gamle del tæt ved valbyparken) har en mindre pkælder til en Ca 20 biler + lidt mc. Kan være de har plads. Brugte den selv for nogen år siden
    Der er vist en opslagstavle lige når man kommer ind i gården.


Kommentér på:
Garageplads i Valby (Nær folehaven)

Annonce