1.047 visninger
|
Oprettet:
Evolution MC-tøj {{forumTopicSubject}}
Hej
Nogen der har erfaringer med Evolution MC-tøj? Udover den ene danske forhandler og producentens egen hjemmeside, er der nærmest ingen info at finde på nettet (well, et par Hollanske hjemmesider, men ikke til meget hjælp).
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.017
De laver ganske fine læderbukser (jeans)
maj 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 136
maj 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 136
Ja, jeg er sådan set enig. Har også bestilt tøj fra udlandet, som ikke var den store succes. Ikke så meget pga. størrelsen, mere fordi det ikke var helt, hvad jeg havde regnet med. Synes bare at DK er virkelig sløjt kørende, når det kommer til butikker med MC-udstyr. Jeg bor i Kbh., og de fleste MC-forhandlere har kun et meget lille udvalg af tøj. Derfor forespørgslen.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 363
https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/refunded-returns
Har benyttet mig af det en del gange efterhånden, så kan man bare bestille 2-3 forskellige størrelser og sende dem retur man ikke skal bruge
jan 2012
Og med de vekselkurser Paypal bruger, Hvem tror du så betaler for returfragten ??
Det må være små beløb du handlet tøj for siden det er en god forretning..
maj 2009
Hver gang du "tjekker ud" inden et køb, kan du vælge at betale i den lokale valuta og bruge bankens vekselkurs i stedet for PayPals dyre kurs. Tadaaaa, så lærte du også noget i dag
Men selvfølgelig tjener PayPal penge, ellers var det jo ikke en forretning?
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.573
Tadaaaa, så lærte du også noget i dag
jan 2012
Hver gang der står "gratis" så står der også en masse med småt
maj 2009
Hvor har du den information fra? jeg kan ikke finde noget om at det skal købt som "one-click purchases" i betingelserne ?
https://www.paypal.com/dk/webapps/mpp/refunded-returns/general-conditions
Jeg har fået returneret fragt en del gange - og har aldrig betalt med "one-click purchase"?
jan 2012
Varer, som er delvist eller udelukkende betalt med kontanter eller andre betalingsmetoder end PayPal. Det er kun returportoen for de varer, som er betalt udelukkende med PayPal, der er dækket af PayPal-tjenesten Tilbagebetaling af returporto
maj 2009
Der står da ikke noget om at det kun gælder "one-click", man betaler jo stadig fuldt ud med PayPal, selvom den kører over bankens valutakurser?
Men nok om det, det var egentlig bare en serviceinfo - benyt tjenesten eller lad være
Evolution MC-tøj