snydt på ebay {{forumTopicSubject}}
hej jeg bestilte en udstødning på ebay billedet så fint ud og den havde db killer som jeg gik efter. nu er den ankommet fra kina og den er ikke som på billederne den bagerste del er svejset på grimmeste vis isteder for nitter og de adapter stykker der skulle medfølge er ikke i kassen og så kan jeg ikke se hvordan db killeren skulle kunne tages ud. er der nogen der har erfaringer med at klage til ebay ? Jeg har skrevet til sælgeren og venter på svar jeg får ud fra at jeg kan få lov at sende det tilbage men det koster og så skal jeg stole på at den kineser der har snydt mig sender mine penge tilbage.
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 114
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
Skal den returneres til kinaland, så kommer det nok til at koste det samme som udstødningen koster.
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 522
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.217
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
Betaling via Paypal beskytter dig ligeså godt som ved handel med Dankort og måske i virkeligheden langt bedre.
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Sådan noget a la den her: http://bike-netshoppen.dk/product/megaton-universal-udstoedning-4397/
http://www.kickstartershop.de/de/Auspuffe-Zubehoer/AUSPUFF-exhaust/silencer-DUNSTALL-Style-f.YOUNGTIMER-
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
Forældet, siger Paypal? Hvor lang frist var der da på denne forældelse?
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 114
jan 2009
Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 444
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 487
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 776
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 114
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
Hvis det er mig, ville jeg have alle pengene tilbage.... Om kinamand så vil betale for at få sin vare returneret, er hans sag.
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.323
men der findes virkelig også nogle lortehoveder som simon siger
jeg købte på et tidspunkt nogle kølerslanger fra kina, jeg fik et track nummer på varen, og da jeg stadig efter 1 måned ikke kunne spore den så skrev jeg til ham, han beklagede meget men pakken kom retur så han havde sendt den igen så jeg fik nyt track nummer, pakken kom til danmark 1 måned efter, det var dog på sjælland den blev afleveret så skrev til postdanmark at der måtte være sket en fejl, men de havde afleveret pakken det rigtige sted
kineseren havde igen udstyret mig med falsk track nummer, da jeg så efter et par gange gjort det klart at nu sendte han mig det rigtige track nummer, så aflyste han handlen lige på stedet og sendte mine penge retur på trods af at der efter sigende skulle være 2 sæt kølerslanger på vej til mig, men har aldrig set dem eller modtaget dem
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
Jeg tror også der er nogle brådne kar, som aldrig sender varen. Men hvis jeg ikke modtager, og brokker mig, så sender de gerne pengene retur...
Jeg tænker at det er en måde at føre forretning på, at ikke have nogen varer, og alle dem der brokker sig, får prompte sine penge retur, men det er jo ikke alle der brokker sig....
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.323
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
Jeg fik pengene retur, men ændrede ikke anmeldelsen, jeg skrev til dem at de var nogle røvhuller og at det skulle andre også vide.
Jeg kunne se at over 2/3 af deres dårlige anmeldelser var ændret til gode (nok fordi de fik pengene retur)
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.323
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 376
kan være ok for nogen, men ebay fra kina? håb det bedste og forvent det værste, der er langt op til de priser.som eks.
acrapovic eller andre dyre kvalitets mærker ligger i!
men klag med det samme ellers løber det ud i sandet
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 376
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 114
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
Der findes sikkert ærlige kinesere der handler, men der er fandend langt imellem dem.
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
Du kan få den billigt..... 30.000kr og hvis du ikke er helt tilfreds med den, så får du 10.000 tilbage.
(ironi kan forekomme)
jun 2014
Følger: 1 Svar: 2
dec 2013
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 6 Svar: 34
Det står i de nyeste EU-regler omkring støjdæmpning af udstødninger til motorcykler. Alle europæisk producerede eftermarkeds udstødninger sælges derfor kun med FASTSVEJST DB-killer - Ellers kan producenten ikke få udstødningen E-mærket. Og er den ikke E-mærket, må den heller ikke længere sælges på det europæiske marked.
Mon ikke det er dette problem, som denne "kineser" producent også er røget ind i ? og at der er derfor udstødningen er svejst og ikke nittet sammen som oprindeligt beskrevet !!!
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 114
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 668
Og så er sælger flink og give penge kompensation som du vil takke med at give en dårlig bedømmelse på ebay. Du satmer en smålig, egoistisk idiot.
Hvis du er så nærliggende skulle du måske overveje om du overhoved har råd til en motorcykel.
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
Det er bestemt ikke alt, der er rosenrødt på Ebay, selvom det er billigt!
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 114
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 668
Stå der specifikt i produktbeskrivelsen at overgangs adaptere med følger og løs dBkiller er en del af pakken så skal mandag havde hvad man har bestilt... Har ikke selv oplevet dårlig service fra kinesere. Kan ven fik 2defekte Markeringslygter 2 ud af 6dioder var defekte han skrev til sælger om det og sælger tøvede ikke. De sende vare hele ordren en gang til.. Nå man som du selv siger vil havde en kompensation og bag efter vil svine dem med en dårlig omtale så man sku et småligt menneske...
Mange tak for tilbudet om det du ønsker at sælge men må takke pænt nej tak. Jeg mangler ikke umiddelbart. Det du sælger.
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 114
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 491 MC-er: 11 Emner: 28 Svar: 629
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
snydt på ebay