797 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bukser fra thansen Bukser fra thansen

Sidste år købte jeg et lækker læder jakke fra tyskland, men savner lidt et par bukser til.
Nu har jeg ikke så mange penge i år og tænkte at lidt er vel bedre end ingenting, men tror i overhovedet at sådan nogle her bukser fra thansen dur, eller kan man lige så godt køre i cowboybukser som i dem her:

http://thansen.dk/product.asp?c=827090874&n=956402197&pn=1280813405

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bukser fra thansen
  • #1   28. feb 2007 Prøv at ta din jakke med ned ind en af de butiker der har bukserne, for at se om lyblåsen passer.

• #2   28. feb 2007 dem jeg har derfra virker sgu fint... og de er ce-godkendt. De er vandtætte dem jeg har, og med udtageligt for. beskyttelse i knæ, hofter og på lænden....

måtte slippe en tusse for dem, så det er vel okay.

• #3   28. feb 2007 Kunne kun forestille mig de var bedre end alm. cowboybukser. Har dog ingen erfaring med dem. Hvis lynlåsen i jakken ikke passer er det meget rart at der er seler i bukserne.
    Martin

• #4   28. feb 2007 dem jeg har snakket med er tilfreds med det tøj de har købt i "T svansen" har nu også selv kigget og mærket lidt på det en dag jeg var forbi en af deres butikker og det ser nu ikke så dumt ud som man kunne frygte.. smiley

• #5   28. feb 2007 Før du kaster penge efter nogle bukser fra T-hansen, så ville jeg først prøve nogle "mærke" bukser så du har noget at sammenligne med, læder kvalitet, syninger og sådan, har aldrig selv ejet et par t.-hansen bukser.

• #6   28. feb 2007 Jeg har her i vinter købt et sæt lædertøj fra thansen, og syntes det føles rart og have på. kvaliteten er slet ikke så dårlig. Kørte hjem fra kbh til sydjylland d. 2-2-07 da jeg skulle have den nye cykel hjem, og kunne godt holde varmen..:)

• #7   1. mar 2007 Alt er bedre end cowboybukser!

Har også hørt at det tøj fra T-hansen skulle være ok - ikke fantastisk, men bestemt rimeligt og ikke mindst laaangt sikrere end at køre i cowboybukser! De har også billige rygbeskyttere/rygskjold, hvis du ikke allerede har det?

Du kunne evt også se om der var noget på tilbud hos www.louis.de eller hos www.fc-moto.de

• #8   1. mar 2007 .

• #9   1. mar 2007 God tankegang du har dig... smiley Lidt er nemli bedre end ingenting, bare alle dog ville tænke sådan... smiley

Ikke for at kalde de læderbukser "lidt"... smiley De ser da super fine ud og er samtidig at finde til en god pris! Smid du bare pengene efter dem... De vil helt sikkert rede dine ben og røv for nogle fæle hudafskrabninger hvis du sku være uheldig at stå på røven! smiley

Tjek evt. om lynlåsen passer med den i din jakke... Gør den ikke, så køb et par seler til... smiley

Rune

• #10   1. mar 2007 Tak for de mange svar... Jeg smutter forbi t-hansen her en af de kommende dage og kigger på dem, så tager jeg også lige min egen jakke med, det kunne være lækkert hvis lynlåsen skulle passe smiley

Ses på vejene om et par grader varmere...

Kommentér på:
Bukser fra thansen

Annonce