1.276 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "moto gp"
Moto GP.
http://www.motogp.com/en/news/2018/01/10/road-to-motogp-jespersen-to-debut-as-a-rookie/248075
http://www.motogp.com/en/news/2018/01/10/road-to-motogp-jespersen-to-debut-as-a-rookie/248075
Skrevet af: peter k - 13. jan 2018
Moto Gp
Gammel kommentator tilbage på TV3 Sport , kæææft det er godt manner
Gammel kommentator tilbage på TV3 Sport , kæææft det er godt manner
Skrevet af: jesper (8850) m - 13. aug 2017
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
- Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
- Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
- AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
- Montere lampe 650 kr.
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 53 Emner: 41 Svar: 181
Jeg har stor respekt for sikkerhedsaspektet, og hvis der sker et eller andet ekstraordinært, må man naturligvis bruge noget tid på at rede det ud, eller endda aflyse, hvis forholdene er helt uforsvarlige. Imidlertid kan lidt ustadigt vejr næppe siges at være noget ekstraordinært, så man skulle tro, de havde en noget mere strømlinet procedure for den slags. Det er svært at forestille sig, at det kommer fuldstændig bag på arrangørerne, at det kan forekomme. Det der sker lige nu, er i hvert fald ikke god reklame for serien - det bliver svært at sælge billetter, tv-rettigheder og sponsorater, hvis lette regnbyger forsinker løbet minimum 45 min., måske endda skaber tvivl om det bliver afviklet!
Hvorfor ikke bare sige, at i ustadigt vejr, får de en ekstra runde til at vurdere forholdene og så må de ellers beslutte sig for et dæk-valg. Og så er det bare sådan, at dem, der valgte forkert, må i pit og skifte, med deraf følgende tidstab. Sådan ville man vel gøre i i Formel 1.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 798
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 25 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 36
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Han skal nok blive en der får MEGET tv tid i år
apr 2013
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 39
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.039
Bedste sted at se motogp jeg har prøvet
(Af de sprog jeg forstår)
Danske kommentatorer findes ikke!
Amerikansk kanal, så vil jeg hellere mute end at høre på deres fake begejstring og evige flod af tale fejl og fejl konklusioner.
På BT sport snakkede de om at der aldrig var kørt mc løb i wet conditions på den bane...
Noget andet de nævnte, er at det ikke har regnet længe, så vandet lagde sig i store perler på den hinde af fedt der lå på banen igår aftes.
Derfor var banen glat som en bananskrald uden for racing line.
Noget tredje er efter solnedgang på den bane.
Peojektørerne reflekteres i den våde bane, i en grad hvor folk der kører knap kan se banen.
Hvis jeg kørte ræs på det niveau ville jeg altså have polariseret visir til den slags.
Kraftigt lys på en våd kørebane.
moto gp