1.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

ledningsnet ledningsnet

Hej
Jeg søger en gut, der kan hjælpe mig med mit ledningsnet
på en gammel Suzuki gs 450.
Ledningsnettet er trukket fra lygte og bagud.....MEN under sadlen er det bare en stor bunke ledninger,der skal tilsluttes de rigtige steder....
Er du mand for dette "lille stykke arbejde " mod betaling selvfølgelig !
så giv mig et ring eller send mig en sms.
Nok en fordel hvis du er fra københavnsområdet...bor i skovlunde
projektet kan foregå hyggeligt hos mig med mad og øl/vand eller hos dig.
ps. har en del gamle mz'er også som jeg også gerne vil have hjælp til at få startet op..
så...håber der er en villig sjæl ( kan ikke betale 900 kr i timen...men er ikke fedtet og mange timers arbejde giver jo også lidt.
mvh. ES150tossen
Mark

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ledningsnet
  • #1   28. mar 2017 Overvej for at investere omkring 2500 i en M-unit; styingsboks der kører alt dit el, plug and play, forholdsvis simpelt at installere selv, så længe man nøjes med at tilslutte en ledning af gangen smiley

• #2   28. mar 2017 Man kan også spare de 2000kr+ på den m-unit og selv strikke et mere simpelt ledningsnet sammen. Og bruge en 500kr på ledninger og de rigtige stik.

• jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 145
    #3   28. mar 2017 Ikke for at blande mig men må man godt bare skære røven af sådan en gs 450?

• Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 231
    #4   28. mar 2017 Selvfølgelig må man det, at det så er synd at ødelægge alle de fine gamle cykler er en anden snak. smiley
    Lige som det også er en anden snak at den ikke kan synes lovligt

• jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 145
    #5   28. mar 2017 Båtnak.

• #6   30. mar 2017 Til Jacob .....Klaphat fis ud hvis du ikke kan andet end være end sur ged !
    Tak til andre seriøse for bud ,-)

• #7   30. mar 2017 Det er faktisk lovligt i følge de nye regler at skære fritstående rør af så længe der ikke har siddet tværtstivere i det stykke man skære i. Det er kun så vidt jeg kan læse mig frem til at det kræver en godkendelse hvis der svejses loop i mellem de 2 ender.

Kommentér på:
ledningsnet

Annonce