Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KTM 690 Enduro R
  • #2   29. mar 2017 Ville gerne ha noget der kan lidt af hvert . også længere ture med oppakning

• #4   29. mar 2017 Jeg vil nok aldrig komme til at prygle den vildt i tærræn...men nyder grus både herhjemme og i Norge.
    Og tænker den er frisk nok til alm. vejkørsel

• #5   29. mar 2017 Den er fed, men hvis du kun vil køre lidt grusvej er det måske overkill?

En stor etcylinderet enduro er ikke just speciel sjov at køre langt på, med mindre man holder sig til de små veje. Jeg kører jævnligt mellem Hjørring og Berlin på min XT660X og det er sgu ikke specielt behageligt på motorvejen og det tager for evigt på de små veje. Det er kun fordi jeg er halv masochistisk at jeg insistere på en etstamper, ellers havde jeg skiftet til noget med lidt mere blid motorgang og vindbeskyttelse...ej det passer ikke helt, den er også for fed inde i byen når man skal hurtigt frem smiley

Hvis du absolut vil have en etstamper til at køre langt på så er den noget af det fedeste, hvis ikke ville jeg kigge efter noget andet.

• #6   29. mar 2017 Så bare en youtube video om 2 gutter der kørte fra London til Sidney på 2 KTM...
    Tænkte lidt at hvis de kunne , så må jeg også kunne bruge den smiley

• #8   29. mar 2017 Bliver lidt i tvivl...men er næsten sikker...

• #10   29. mar 2017 Tjekkede lige...Den var go nok...

• #11   29. mar 2017 Og tænkte på en rally kåbe af en slags...Men bare svine dyrt

• #12   29. mar 2017 Der er sgu da ingen der gider køre enduro på en 690er.
    De kalder den enduro, men det er den alt for tung til.
    Det er en offroader.... og en satans god en af slagsen.

Vi har 2 stående og de er ret bidske, men super sjove.
    Den ene vi har har kørt 50000km og har været 2 gange i Marokko hvor den har køre ned og hjem begge gange. Den har også været på Nord Kap et par gange.
    Nej, den er ikke den bedste til det, men den kan sagtens.

Du skriver ny... som i helt ny?
    Hvis du tænker brugt er der lide om de enkelte årgange du lige skal sætte dig ind i.

Her fra forrige weekend i lokalområdet 2 x 690 og en 620

profilbillede
  • #13   29. mar 2017 Ja havde tænkt 0 km på klokken ...

• #14   29. mar 2017 Det er en fed maskine....
    Jeg har haft nogle mellemstørrelse offroadere efterhånden og det er klart nr. 1 hos mig...

• #15   29. mar 2017 Og 100 kg lettere end min nuværende cykel...

• #17   30. mar 2017 Jeg så tilfældigvis den her for nylig. Så here ya go
    https://youtu.be/z_MdmqNQslw

Kommentér på:
KTM 690 Enduro R

Annonce