771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Import af mc fra USA! Import af mc fra USA!

Hvem har prøvet det?

-told?
-moms?
-shipping?
-overførsel af penge?
-er der noget med at toldsynet bliver lavet om fra 1. April så man ikke kan få en MC fra USA på plader?

Hvis der er nogle som ved moget om dette må i meget gerne lave et indlæg...Tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af mc fra USA!
  • #1   15. mar 2005 ja d skal være inden første april hvis du vil ha afgift på..
    med mindre d er en meget speciel mc. ville jeg finde et EU-land... der burde være rigeligt med billige cykler... men tjek afgiften hos told og spat så du ikke bliver alt for overrasket.... d ikke alle mc-er d kan betale sig at hente selv... held og lykke

• #2   15. mar 2005 Først...: Lækkert profilbillede!!!

Så vidt jeg husker er tolden på 10%. Derefter kommer momsen på de 25%. Så alt i alt skal du lægge 37,5% oveni, da der jo også skal betales moms af tolden.

Og det er først 30/6 fristen for registrering udløber. Det kan også godt lade sig gøre at få afgift på en cykel fra USA efter denne dato, hvis den da har været indregistreret derover. De har en tilsvarende miljølov, til den vi har herhjemme. Men kun i nogle stater.

Søren

• #3   16. mar 2005 Hvis du vil have en hjem fra Tyskland, så gør MC-mægleren det for et rimeligt beløb. Så slipper man for besværet selv. USA er straks lidt sværere. Fragten er dyrere, told og moms og afgift. Jeg er enig, det kan vist kun betale sig hvis det er en meget speciel cykel.

Kommentér på:
Import af mc fra USA!

Annonce