1.797 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Muc-Off bike cleaner vs. Billig No-Name Muc-Off bike cleaner vs. Billig No-Name
Ja video`en taler sit eget tydelige sprog!
https://www.youtube.com/watch?v=PK3DAY7lTBA
- Tænk hvis man havde købt det stads og sprøjtet det på sin MC for at lade det æde skidt og snavs, inden afvaskning!
1 synes godt om
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
Desuden er det jo ikke meningen at du skal lade kværnen stå i sæbe i 6 timer.
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 425
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Jeg tvivler ikke på at Louis.de mc cleaner er ligeså god, skånsom og effektiv som Muc off(og alle mulige andre produkter!)
Til gengæld tvivler jeg heller ikke på, at hvis begge de viste varer fra videoen til salg i DK, så var der mange der ville købe den billige no-name og gladelig påstå at det er nøjagtig det samme sprøjt der er i, som muc off bruger!
Det er lidt den evindelige motorolie diskussion om igen, hvor de der helst vil tænke med pengepungen, gladelig påstår at harald nyborgs tykflydende tjære er ligeså godt som Royal Purple til en højtydende sports Mc
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 425
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.299
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 675
Har prøvet Mug-off til min Crossmaskine da den skulle fjerne mudder film. Men ofte opblever efter rengøring. Fulgte instruksen på flasken og vupti. En masse lyserødt væske hældt ud i kloakken og stadig en maskine med mudder film
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
Muc Off er noget opreklameret lort som ikke kan mere end en gang sulfo.
Sulfo kan kun anbefales til tallerkner - ikke lak.
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.236
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Peronligt tror jeg da vi er flere som har sæbet Mc`en eller bilen ind, evt. af flere omgange, for at komme insekter og andet til livs, det er bestemt ikke uhørt og hvis det billige stads kan fjerne lakken på 6 timer, gad vide hvor grimt det ser ud efter bare 2timer!??
Dette er ikke en reklame for Muc-off, langt fra, faktisk har jeg det meget som #6, synes heller ikke deres cleaner duer. Autoshampoo i varmt vand er langt bedre og ligeås skånsomt. Dette indlæg går på, at det ofte godt kan betale sig at give lidt mere, for at få noget nogen vil stå inde for - Også selvom ikke alle mærkevare produkter er lige gode, ja så er de dog oftest ikke direkte ødelæggende
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
Jeg tvivler stærkt på at det ville have samme effekt på en rigtig lak.
Desuden ved vi heller ikke kvaliteten af den del der bliver brugt i videoen. Jeg har haft billige skrammel dele fra Kina der har mistet anodiseringen på få måneder ved almindelig brug.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Vil ikke sige at diskusionen om olie kan relateres til vaskemidler, hysteriet måske, men olie nej, det er jo en helt anden problematik!
Muc-Off bike cleaner vs. Billig No-Name