{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

MC GPS. {{forumTopicSubject}}

Dette har sikkert været oppe og vende før, men jeg synes godt, at man kan tillade sig og spørge igen, da der kommer nye modeller løbende: Jeg kigger efter min første GPS til MC. TomTom eller Garmin? Jeg har kigget på TomTom 410 Great Rides Premium, da den er noget billigere, end Garmin's store modeller, f.eks 595LM. Men er der en god grund til, at Garmin er dyrere? Hvad er folks erfaringer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC GPS.
  • #1   11. apr 2017 Min erfaring med gps er at Tomtom virker bedst.

  • #2   11. apr 2017 Jeg kører med TomTom Rider 400 og er meget tilfreds


  • #3   11. apr 2017 Jeg vil ikke anbefale en tomtom jeg har dog ikke prøvet en garmin. tomtom syntes jeg ikke "tænker" logisk når du ikke vil kører på motorvej eller vælger korteste rute

  • #4   11. apr 2017 Hvordan med at lytte til musik undervejs?
    Så vidt jeg husker, så kan Garmins understøtte det - muligvis ved, at du overfører musik til selve GPS'en.

    Nu har jeg ikke opdateret min TomTom i år/har endnu ikke været ude at køre - men hidtil er den eneste lyd, som kan komme videre fra telefon over gps til headset, telefonsamtaler - dvs. advarsler fra div. apps, musik fra andre apps osv. kan ikke sendes videre.
    Dvs. jeg kan vælge i mellem at kigge på min gps og forbinde tlf til headset for musik - eller at forbinde gps til headset og undvære musik.

    Det er en 410 jeg har.


  • #6   12. apr 2017 Så den generelle mening er, at det godt kan betale sig at gi lidt ekstra for Garmin?

  • #7   12. apr 2017 Hvis du kan leve uden skærmen, så er klart den billigste metode at købe nogle ordenlige in-ear høretelefoner og så bare smide din telefon på google's GPS eller en af de andre gratis der ligger på diverse markeder.
    Jeg benytter selv et eksternt bluetooth headset (med højtalere og mikrofon inde i hjelmen) således at jeg både kan tale men konen når hun sidder bag på, spille musik, tale i telefon og/eller høre GPS'en når der er brug for det.


  • #8   12. apr 2017 Ja, det er selvfølgelig også en mulighed. Jeg har desuden lige set, på TomTom's hjemmeside, at Rider 450 kommer senere på måneden. Så det kunne godt være, at jeg lige skulle slå koldt vand i blodet.

  • #9   17. maj 2017 Det blev en Garmin Zumo 595LM. Udslaget var, at der begyndte at dukke nogle anmeldelser op, af Tom Tom Rider 450, som ABSOLUT ikke var tilfredsstillende. Bl.a. at skærmen reagerer på, at der kommer vanddråber på den, plus at der stadig er software-problemer...

Kommentér på:
MC GPS.

Annonce