Første dumme bilist !!! {{forumTopicSubject}}
Hej Mc ` er !
Min første tur i år 5,2 grader
Det var virkelig dejligt at mærke vibrationerne mellem benene og føle sig som en rigtig mand. På sin Honda Shadow 750 det er en hel anden maskine end Suzukien
Fik den sidste år i September mdr. så har ikke kørt så meget på den i nu .
Men tilbage til turen, Den første nydelse, men også den første forbandelse på en bilist, kørte på motorvejen og så rigtig sej ud med benene fremad og seje solbriller, selv om solen ikke skinnede, nå men der kom så en dum ! Bilist der kørte op på siden af mig med tre unger der havde trykket deres næser helt op i sideruden for at se mig, der kørte de så længe hvor bilisten flere gange kom over i min vognbane så jeg måtte trække længere til højre, til sidst blev jeg så sur at de fik fingeren og jeg vred i håndtaget og væk var jeg, Satans bilist ! Men ellers en dejlig oplevelse i dag.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.886
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 413
Huhh, motorvejen lyder som et rigtigt koldt valg i 5.2 grader. Har selv været ude i dag, og syntes det blev meget koldt når jeg kom op over 90 kmt..
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 163
super humor, og det er sjovt nok kun mænd, og mest folk i dyre luksus biler der kigger
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 77
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.130
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 203
Det er da ikke lige frem med til at fremme forståelsen for motorcykler.
Ungerne var sikkert vilde med din mc - og farmand ligeså - og derfor havde han vel svært ved at holde vognbane.
Din attitude er helt forkert - bryder du dig ikke om beundre - så giv da noget gas og kør væk fra dem
Det er blot min mening - håber andre mener det samme.
dec 2005
fordi man køre med solbriller og med fødderne fremme behøver man ikke at lege sej rocker !! .
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 420
jul 2006
Nu er du jo så lige i gang med at manipolerer lidt med teksten , med henblik på at hænge en ud på mcg. og tydeligvis har du ikke forstået min tekst.
Manden er ved at køre på mig flere gange og ja jeg giver gas og kører væk , nok får han fingeren, da han udsætter mig for fare op til flere gange.
Nu skal du ikke komme og fortælle mig at du aldrig ! Har tilkendegivet over for andre bilister at de har gjort noget temmelig uforsvarligt over for dig i trafikken.
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 413
Men det var jo nok ikke det der var tilfædet i den situation Leif havnede i i dag.
Tror generelt at der er meget få "onde" billister, men mange der ikke tænker sig så meget om...
jul 2006
Hmmmmm Solbriller og fødderne fremme, behøver da ikke at være lige med rocker !!.
dec 2005
kørte på motorvejen og så rigtig sej ud med benene fremad og seje solbriller, selv om solen ikke skinnede.
i rest my case .
jeg syntes bare dit indlæg går mere ud på at fortælle hvor sej du er og hvor hård du var da du gavdem en finger . jeg skriver bare min mening .og nej den har du ikke bedt om men du lavede et indlæg og der stod ikke at man kun måtte være enig med dig så jeg tog chancen .
jul 2006
Vi bør være storsindede og bære over med deres småborgelige misundelse og manglende kørefærdigheder!
Det lyder sgu' klogt det her!
Ja det kunne jo være, at hvis vi motorcyklister opførte os pænt over for billisterne, at billisterne med tiden ville opføre sig pænt over for os!
Vi bør være storsindede og bære over med deres småborgelige misundelse og manglende kørefærdigheder!
Det lyder sgu' klogt det her!
Ja det lyder sgu´ klogt . Jeg er da helt !!! Enig .
Men besindelsen kan , hvis man bliver presset nok løbe af med os og når jeg skriver os vil jeg tro det gælder hovedparten her på mcg.
jul 2006
dec 2005
jul 2006
Ok, skal nok prøve at se rigtig !!! Kedeligt ud næste gang jeg skal ud at kører, * GG *
dec 2005
se du bare ud som du vil men jeg har min mening om det og du har din . så er den vist ikke længere .
god sommer på vejene til dig .
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 77
jul 2006
PS: det sidste er en jokes
VH. SpeedLeif
Også god sommer til alle i andre.
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 420
Fordi det giver en dejlig brise omkring bol***** !
jul 2006
Overophedning af boller, forringer sædkvaliteten *SS*
Første dumme bilist !!!