{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Første dumme bilist !!! {{forumTopicSubject}}

Hej Mc ` er !

Min første tur i år 5,2 grader
Det var virkelig dejligt at mærke vibrationerne mellem benene og føle sig som en rigtig mand. På sin Honda Shadow 750 det er en hel anden maskine end Suzukien
Fik den sidste år i September mdr. så har ikke kørt så meget på den i nu .
Men tilbage til turen, Den første nydelse, men også den første forbandelse på en bilist, kørte på motorvejen og så rigtig sej ud med benene fremad og seje solbriller, selv om solen ikke skinnede, nå men der kom så en dum ! Bilist der kørte op på siden af mig med tre unger der havde trykket deres næser helt op i sideruden for at se mig, der kørte de så længe hvor bilisten flere gange kom over i min vognbane så jeg måtte trække længere til højre, til sidst blev jeg så sur at de fik fingeren og jeg vred i håndtaget og væk var jeg, Satans bilist ! Men ellers en dejlig oplevelse i dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første dumme bilist !!!
  • #1   3. mar 2007 de var nok helt vilde med din maskine og syntes du var vildt sej med de solbriller !! .

• #2   3. mar 2007 Mon ikke bare manden var misundelig og havde travlt med at beundre din flotte maskine, så han ikke kunne koncentrere sig om at holde sin bane?

Huhh, motorvejen lyder som et rigtigt koldt valg i 5.2 grader. Har selv været ude i dag, og syntes det blev meget koldt når jeg kom op over 90 kmt..

• #4   3. mar 2007 jeg kører nogle gange rundt i fars gamle land rover fra 88, sådan en rigtig gammel blikkasse kun med en lille "pressening" over sæderne... der bliver nogle gange, og specielt i det her vejr, gloet så meget at folk glemmer at starte i lyskrydsene smiley
    super humor, og det er sjovt nok kun mænd, og mest folk i dyre luksus biler der kigger smiley kan man godt få en god griner over

• #5   3. mar 2007 Pia > Jeg måtte også køre ind på den første restplads for at få varmen igen efter jeg havde vredet i håndtaget * SS *

• #6   3. mar 2007 Bilisten ville vel bare vise sine børn en tosse, men selvfølgelig skal han blive i sin egen vognbane...

• #7   3. mar 2007 "..og så gav jeg ham fingeren..*" - hvad har du lige gang i ???

Det er da ikke lige frem med til at fremme forståelsen for motorcykler.

Ungerne var sikkert vilde med din mc - og farmand ligeså - og derfor havde han vel svært ved at holde vognbane.

Din attitude er helt forkert - bryder du dig ikke om beundre - så giv da noget gas og kør væk fra dem

Det er blot min mening - håber andre mener det samme.

• #8   3. mar 2007 enig med henrik .

fordi man køre med solbriller og med fødderne fremme behøver man ikke at lege sej rocker !! .

• #9   3. mar 2007 Er også enig med henrik, når jeg ser en n** med solbriller i gråvejr, så bliver der sq' også kikket, lige som de fyre der altid kører med strikhuer i bilerne !

• #10   3. mar 2007 Henrik> Din attitude er helt forkert - bryder du dig ikke om beundre - så giv da noget gas og kør væk fra dem.

Nu er du jo så lige i gang med at manipolerer lidt med teksten , med henblik på at hænge en ud på mcg. og tydeligvis har du ikke forstået min tekst.

Manden er ved at køre på mig flere gange og ja jeg giver gas og kører væk , nok får han fingeren, da han udsætter mig for fare op til flere gange.

Nu skal du ikke komme og fortælle mig at du aldrig ! Har tilkendegivet over for andre bilister at de har gjort noget temmelig uforsvarligt over for dig i trafikken.

• #12   3. mar 2007 Man skal generelt passe på de første uger. Billisterne skal lige vænne sig til at der er to-hjulede på vejen igen. Vi bliver nemt overset. Det var i hvert fald hvad jeg bemærkede på min første tur i dag.

Men det var jo nok ikke det der var tilfædet i den situation Leif havnede i i dag.

Tror generelt at der er meget få "onde" billister, men mange der ikke tænker sig så meget om...

• #13   3. mar 2007 (- : > fordi man køre med solbriller og med fødderne fremme behøver man ikke at lege sej rocker !! .

Hmmmmm Solbriller og fødderne fremme, behøver da ikke at være lige med rocker !!.

• #14   3. mar 2007 du skriver selv i din lille forhistiore

kørte på motorvejen og så rigtig sej ud med benene fremad og seje solbriller, selv om solen ikke skinnede.

i rest my case .

jeg syntes bare dit indlæg går mere ud på at fortælle hvor sej du er og hvor hård du var da du gavdem en finger . jeg skriver bare min mening .og nej den har du ikke bedt om men du lavede et indlæg og der stod ikke at man kun måtte være enig med dig så jeg tog chancen .

• #15   3. mar 2007 Søren > Ja det kunne jo være, at hvis vi motorcyklister opførte os pænt over for billisterne, at billisterne med tiden ville opføre sig pænt over for os!

Vi bør være storsindede og bære over med deres småborgelige misundelse og manglende kørefærdigheder!

Det lyder sgu' klogt det her! smiley

Ja det kunne jo være, at hvis vi motorcyklister opførte os pænt over for billisterne, at billisterne med tiden ville opføre sig pænt over for os!

Vi bør være storsindede og bære over med deres småborgelige misundelse og manglende kørefærdigheder!

Det lyder sgu' klogt det her! smiley

Ja det lyder sgu´ klogt . Jeg er da helt !!! Enig .
    Men besindelsen kan , hvis man bliver presset nok løbe af med os og når jeg skriver os vil jeg tro det gælder hovedparten her på mcg.

• #16   3. mar 2007 (- : > Ha ha, ja selvfølig må du da komme med din mening : Jeg siger bare at fødderne fremme og solbriller ikke er = rocker.

• #17   3. mar 2007 ja ok . men sejt ER det skriver du da !!

• #19   3. mar 2007 (- : > Sejt , ja, det skriver jeg da , er det en forbrydelse ?
    Ok, skal nok prøve at se rigtig !!! Kedeligt ud næste gang jeg skal ud at kører, * GG *

• #20   3. mar 2007 nej nej slet ikke en forbrydelse . lidt til grin måske men ikke en forbrydelse .

se du bare ud som du vil men jeg har min mening om det og du har din . så er den vist ikke længere .

god sommer på vejene til dig .

• #21   3. mar 2007 hey.. sys det er friskt.. hvem af os kunne ikke finde på det samme? godt træt af en bilist.. giv fingeren.. og afgang.. :o) det er da defor vi køre med tonet visir ikke??? :o)

• #22   3. mar 2007 (- : > * SS* Ja ja da også en god sommer til dig på landevejen , også selv om du, enten er sej, kedeligt eller alm.
    PS: det sidste er en jokes
    VH. SpeedLeif
    Også god sommer til alle i andre.

• #24   3. mar 2007 *Hvorfor skal benene vende fremad??????????*

Fordi det giver en dejlig brise omkring bol***** !

• #25   3. mar 2007 Rigtig, for at nedkøle bollerne om sommeren
    Overophedning af boller, forringer sædkvaliteten *SS*

Kommentér på:
Første dumme bilist !!!

Annonce