418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Instagram Instagram

Hej. Jeg vil egentlig bare høre om der er nogen af jer her inde som er på instagram og som ligger billeder op af jeres motorcykel mv.?
Jeg følger nogle MC'ister men mange af de populærer som som ligger gode billeder op er fra Tyskland, Englande, Spanien og USA samt Rusland og jeg kan se at en del af dem også følger hinanden.
Jeg tænker det kunne være fint at følge nogle lokalt og måsske man også her kan have en form for fællesskab, hvor man hurtigt og nemt kan vise hinanden billeder af træf, mototcykler eller hvad vi ellers synes er værd at dele.
Mit bruger navn på instagram er T.Simmelhag, måske ses vi der inde.

Mvh. TS smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Instagram
  • #1   20. apr 2017 Jeg bruger instagram, men der er også billeder af min nyfødte knægt, rejser osv
    Du er velkommen alligevel til at kigge mc billeder på den..
    navn: TheGreatMorten

smiley

• #2   20. apr 2017 Ja da...... Der ligger lidt billeder, mine custom Honda GL 1100 og Yamaha XV 750 SE, om ombygninger. smiley

søg efter: smiley

_lokomoto_

• #3   20. apr 2017 Følger selv et par stykker, primært MotoGP og nogle forskellige der bygger cafe racere. Ligger ikke selv mc billeder op, selvom jeg nok burde. Det er primært rejse billeder.

Men Du/I må hellere end gerne følge den alligevel: weber830

Kommentér på:
Instagram

Annonce