Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hk på hjulet eller i motoren???
  • #1   3. mar 2007 Det er på hjulet.

• #2   3. mar 2007 Jep .. der står en masse om hvordan det virker og hvorledes det læses på www.dot-e.dk

• #3   3. mar 2007 Ja der kan jeg læse mig til at det altid er HK på hjulet, gælder det så alle dyno bænke??

• #4   3. mar 2007 De fleste måler på baghjulet. Men vist du vil kan de fleste også måle hvor meget der går tabt i gearkasse/kæde. Det kan de ihvertfald på biler så må de også kunne på mc.

• #5   3. mar 2007 Det er bare fordi jeg syntes det lyder lige vel optimistisk at den skulle have 117 hk på hjulet, når den org skulle have 110 på motoren. Jeg ved dog ikke om der modifikationer der er lavet, virkelig kan gi så meget!!

• #6   4. mar 2007 Hej Thomas.
    Super lækker trackbike.
    Jeg har også på min cykel et udskrift fra dyno, der eftersigende virker lidt optimistisk. Det fulgte med cyklen da jeg købte den af en forhandler. Jeg ved heller ikke om det er på hjul eller motor min måling er lavet.
    Heldigvis skal der mere end 10 heste +/-, til at ødelægge mit humør, for cyklen kører jo som en drøm lige meget hvad - går ud fra det samme gælder din!

• #7   4. mar 2007 Nej det er ikke på hjulet smiley og det er heller ikke dot- e der har lavet den der så vidt jeg kan se på papiret. Det er bare en dynojet xxx bænk. De kan også måle på motor (bare et spørgsmål om hvordfan de udregner data fra rullen)

Det er på motor. Den første kurve viser standard hestekræfter på 110hk. Derefter er der en måling efter optimering der har givet 7hk mere i motor (dvs 4-5hk mere på hjul) og en kurve der er hævet således du har flere heste til rådighed fx ved 5000rpm. Og det passer fint med de modifikationer der er lavet

Var det baghulsheste ville man ikke kunne opnå 117hk på hjul på en motor der har 110hk uden at minimum opbore, hævet kompression, knaster med mere og så er det ikke engang sikkert man når de 117hk på hjul smiley Skulle man nå det kræver det også en vis vedligeholdelse af motor

alle bænke måler forskelligt! Så det er sq ikke til at regne med nogle tal hvis man fx skal sammenligne 2 mc´er der er rullet på 2 forskellige bænke, da der ikke er 2 bænke der måler ens.

Du kan burge kurven til at se hvad optimeringen har givet
    Og sådan som det ser ud er det rigtigt fornuftigt og passer godt til de optimeringer! Det ser ud til det er en der har styr på det der har lavet det smiley

Jeg synes dog det er sjovt at selve portningen ikke har ændret mere op kurvens struktur!

Kommentér på:
Hk på hjulet eller i motoren???

Annonce