Snobberi og dobbeltmoral {{forumTopicSubject}}
Hej MCg'er
Efter at have læst Dennis H Ps indlæg, som jeg kun kan tilslutte mig, undrer jeg mig over at flere folk får lov til at oprette deres kones, brors, fars eller mosters vens onkels Mc ??? Det undrer mig specielt meget når MCen er oprettet af den anden part (den rigtige ejer).
Da jeg oprettede min MC mener jeg at jeg skulle sætte flueben ved at det var min egen MC, og at det var et af kriterierne for at blive optaget.
Da dette er et MCgalleri, finder jeg det kun rimeligt at folk er oprettet med deres egen MC, og ikke bare "låner" en vens indtil de får snøvlet sig sammen til at købe deres egen, men det er måske bare mig ?
dette skal ikke tages som et surt opstød, men som undren og provokation til at "synderne" får deres egen MC
jan 2005
Følger: 162 Følgere: 145 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.658
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
* Cyklen er ikke ens egen
* Få eller dårlige billeder
* Salgsannonce
* Ingen info eller en masse "standard"/"ved ikke"-punkter
* Cykler uden plader af diverse årsager, som projekt, u.afgift, banejern osv..
Og punkterne blir ALDRIG fraveget, uanset hvilket undskyldninger der måtte komme, som "bedre billeder følger"; "mit cam er i stykker"; "projekt" osv..
Om I andre så har andre kriterier, er jo helt op til den enkelte.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
Hvad er der at have ondt i røven over det?
Flertallet (måske kun 5 ialt) har bestemt at de pågældende MC som i piver over, har deres plads på siden, og så er den ikke længere. Der er ingen der har mere ret end end andre til at være på siden, selv ikke jeg der har været med fra galleriets spæde start.
Hiv dog følehornene til jer og nyd mangfoldigheden i MC-verdenen.
Der findes to ting, som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker...
/
Jesper
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.638
På den ene side så kan jeg ikke se "faren" ved at lukke alle der måtte have lyst til at være her, her ind. Da der næppe bliver mindre plads til os andre af den grund! Det er jo heller ikke en lukket klub..
På den anden side så synes jeg også det ville være fedt hvis kun der var seriøse profiler herinde, og med seriøse mener jeg vel udfyldte, med både billeder og tekst, da dette vil være både nemmer at finde rundt i, og meget mere informativt.
Joe, det er ikke nemt...
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Mvh Peter der har oprettet sin bedre halvdels mc......
som hun knap nok aner hvordan ser ud fordi hun hellere vil lege husmor end rocker
maj 2005
maj 2005
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
Snobberi og dobbeltmoral