{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Dani P
Dani P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33

Forkert årgang hos forhandler {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig, der synes, at det er pænt trættende med alle de forhandlere, der ikke kan finde ud af at opgive den rigtige årgang, på de cykler de sælger, f.eks denne her:

http://www.motorcykelgalleri.dk/honda-cbr-600-f/id-223017

Opgivet til en 1997, og dermed burde være en F3, mens da ret tydeligt er en 1994 F2. De skriver godt nok 1.gang indregistreret i 1997, hvilket jo kan være fint og rigtigt nok, men opgiver så data for en F3, temmelig misvisende. Kan det virkelig passe, at de ikke kan kende forskel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkert årgang hos forhandler
  • #1   2. maj 2017 Kan det ikke godt være en f3 (pc31). de første modeller har da den bagende og sort omdrejningstæller. Mener jeg

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33
    #2   2. maj 2017 Nej, det kan det ikke, ikke med mindre, der er skiftet kåbe, speedo, bremser, lakering og meget, meget mere. At en privat måske ikke kan se forskel, kan man måske forstå, men hvis en forhandler ikke kan, har jeg ikke den helt store tillid til vedkommende.

• #3   2. maj 2017 Lidt sjovt for ved at min kami 2.5f er fra 1995 der stå med store fede tal på stelnummer pladen. Let læsbart Fe flere meters afstand...

Men syntes det et generelt problem med annoncer nu om dage. De bruger ingen tid på at beskrive varen. Eller oplyse om effekt eller noget. De copypaster Deres finansiering forslag og en tekst der sige Flot maskine køre godt.. Og der er ikke kun MC'ere der er ramt har de sidste par dage søgt lidt på en ny bil og tænkte AUDI A4 brugte bilbasen og satte stationcar på som et kriterier. Fik en del sedan'er med og fik endda flere A6'ere med også det kunne jeg måske forstå hvis man var idiot og mærket var faldet af men der var det ikke. Hvordan skal man kunne tage der seriøst.? Jeg gå sikkert glip af en masse biler da jeg har nogle krav
    Eks. Anhænger træk og fartpilot. Men hvis de ikke krydser bilens udstyr i dukker den naturligvis ikke frem i lin søgning. Ligesom at der kommer mange U/A og Leasing biler frem selvom man har fravalgt disse...

Man bliver en smule træt

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 358
    #5   2. maj 2017 Ludertricks. Hvis de ikke er ærlige mht. årgang og udstyr, så lyver de nok også om km-stand, skrammer og buler og mekaniske fejl.

• #6   2. maj 2017 havde det været tættere på mig ville jeg gerne have arrangeret noget demonstration med fællessang og fakkel optog.

nu vil vi fandme ikke finde os i det mere !

• #7   2. maj 2017 Mange bruger første reg. dato som årgang, om hvilket man kan mene hvad man vil, men at en F2 bliver beskrevet som en F3 er sgu en ommer. Han har selvfølgelig bare copy/pastet data fra en årgang 97 uden overhovedet at kigge på cyklen. Eller han snyder bevidst.

• #8   2. maj 2017 Men man skal fandengalemig aldrig bruge 1ste reg som årgang!! Nu må det stoppe. Og det er ligegyldigt om det er privat eller forhandler.
    Man har sgu en forpligtelse til at tjekke sit stelnr, når man sætter sit ragelse til salg...

• #9   2. maj 2017 Er dette ikke også en 2003-2006 model, og ikke 2007? http://www.123mc.dk/brugt/mc/kawasaki/z-750/til-salg/123441

- Men hvorfor bruger man overhovedet 1 reg dato som årgang?
    Årgangen burde da være ud fra modellen og ikke fra hvornår den er kommet i brug første gang?

• #10   2. maj 2017 Yup, men Køge ville jeg personligt aldrig nogensinde handle hos!!!

• #11   2. maj 2017 Nu skal jeg heller ikke have ny cykel eller noget - kan bare huske da jeg skulle have den jeg har nu, der dukkede der masser af de ældre modeller frem (2003-2006) - Og var det ikke fordi jeg havde sat mig lidt ind i det, og gerne ville have abs, kunne jeg let have hopper på det.

Kommentér på:
Forkert årgang hos forhandler

Annonce