2.182 visninger
|
Oprettet:
Mistet nøgle.... {{forumTopicSubject}}
Har mistet mine nøgler til min 600 transalp , what to do ?
Er der et smart sted hvor man kan finde en ny tænding m nøgle og en nøgleløs benzinhætte...kunne ikke hitte noget på.ebay.
jul 2016
Følger: 12 Følgere: 265 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 299
jul 2016
Følger: 12 Følgere: 265 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 299
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.063
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Ny nøgle til eksisterende lås:
http://dani.dk/mc-noegler.html
Hvis altså nøglenummeret er til at finde. Men det er det nok ikke når nøglen nu er væk
Kan du ikke sende tændingslåsen til en nøglemand, og så laver han en ny ud fra den?
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Til andre der står i den situation
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
MZ'en kan man selv file en ny af
Ligesom de gamle cb400'er som kan startes med en skruetrækker
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Mistet nøgle....