{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af styrhjelm
  • #2   17. mar 2005 Det er godt nok de FÆRRESTE forretninger der lader kunder køre med en hjelm fra hylden for at teste den..
    Der sidder jo ofte klistermærker o.lign. på visiret.. de ikke vil pille af..
    I mine øjne ville det klart være en fordel at kunne få lov til det.. men har ikke hørt om nogen steder der gør det..!?

• #3   17. mar 2005 Michael L

Du skal sgu komme til Aalborg og købe gryde så !!!!

Har prøvet Shoei hos motorgaarden og AGV hos special i Aalborg og der var ingen problemer med at "prøvekøre" hjelmene

Købte en agv xr2 da den sad som støbt til mit hoved, kunne ikke rigtig finde mig tilrette i en shoei z-one som ellers var blevet anbefalet af rødderne så der kan man jo se hvor vigtigt det er at prøve hjelmen før man køber..............

• #4   17. mar 2005 Ja det må jo være måden. hvis de ikke vil lade dig prøve hjelmen. må de jo bare smutte. det er jo vigtigt med vindstøj, pasform. osv. Altså man skal jo bare virke lidt interesseret, der var ihvetfald ingen problemer da jeg prøvede en Arai RX-7 Corsair.Det kan jo også være i kan blive enige om en pris, hvis du har noget at sammenligne med fra nettet
    Happy Shopping..
    Henrik T.

• #5   18. mar 2005 Tjae.. det har i nok ret i.. skal man måske lige huske til næste gang man skal ud og have ny snublekyse.. men nu var det heller ikke fordi det var den dyreste hjelm og jeg havde sparet op i et ½ år eller noget.. men jeg er nu alligevel tilfreds med hjelmen.. smiley

Kommentér på:
Køb af styrhjelm

Annonce