{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God tur på Bakken?
  • #1   17. mar 2005 Har lige snakket med et par kammerater, de er først lige kommet ind til bakken nu..

• #2   17. mar 2005 Ok.
    Var nok klar over at jeg først får svar senere, men ville lige smide det på inden jeg skulle på arbejde

• #3   17. mar 2005 Ja tak.... vi vil vide noget, os der blev hjemme ! ;o)

/Louring

• #4   17. mar 2005 Jeg valgte at tage cyklen ind til Nørrebrogade. Troede først de var kørt da jeg nåede krydset Jagtvej/Nørrebrogade. Var ikke en eneste MC i syne. Normalt er der proppet ved jagtvej en time før. Fandt dem dog et stykke længere ude af Nørrebrogade. Det var godt nok et lille fremmøde. Fra de første kørte til de sidste passerede Nørrebro station gik der omkring 10 minutter. Sidste år tog det over en time......
    Lidt ærgeligt.....

• #5   17. mar 2005 mon ik de vælger at rykke åbningen lidt næste år??..
    det er da ihvertfald en masse penge på åbningsdagen, som de går glip af, når der kun kommer 1/3 af hvad der plejer

Ronni

• #6   17. mar 2005 Er lige kommet hjem fra bakken. Det var en kanon tur, bare synd der ikke var flere der havde trukket cyklen ud.
    Mvh Andreas H

• #8   18. mar 2005 det var faktisk ikke så slemt! er var selvfølgelig ikke så mange, men så kom man jo også afsted til tiden istedet for kl lort;-]
    det var vel et par + grader og det holdt tørt hele turen, både ud og hjem. var noget koldt med sommerhandsker, men hva! man har jo prøvet det før!

fedt at komme ud og flufte cyklen for alvor:-)))

• #9   18. mar 2005 I forhold til vejret (det var 50/50 om det ville begynde at regne) så syntes jeg det var okey!

Jeg stod selv som tilskuer og så på alle de flotte cykler der kom der ind! og ja der var ikke nær så mange som der plejer!

Men jeg tror da ikke det er ved at uddø! men mere fordi det var tidligt de åbnede og vejret!

Jeg håber vertifal der kommer lige så mange som der plejer når de lukker! for der køre jeg selv med ind! smiley

Fra scrallar

Kommentér på:
God tur på Bakken?

Annonce